IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

8 страници V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> ОмЛуз Це, Душийо Мухая & Широ Футаки/сенсей/ [C ранг]
Киа Рюуко
коментар Sep 8 2010, 07:12 PM
Коментар #1


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Двамата със сенсея можеха спокойно да се насочат към портите на селото, където да се срещнат с водача си. Това бе единственият начин да стигнат до желаното място. Душийо можеше отсега да се откаже от идеята пък отново да изчезне, защото Широ сигурно щеше да го нарита. Изглеждаше сърдит, след като бе чул какво бе казала Тсунаде, относно изчезването на момчето, и дума не продумваше.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 8 2010, 07:25 PM
Коментар #2


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Като не иска да ми говори , нека мълчи . Осъзнавам как звучат думите на Тсунаде отстрани , но като му взема Рамен ще му мине ... " мислеше си Душийо като все още го държеше тръпката от това , че отива на мисия . Целта им бе портите , а Душийо нямаше търпение да разбере какво го очакваше .
- Нещо против да забързаме крачката ? - попита малкия Мухая спътника си , който не изглеждаше много въодушевен . - Монаха ще ни чака най-вероятно ... Пък и искам да разбера какво представлява капана , а вие , Футаки-сенсей ? - говореше вдъхновяващо хлапето .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 8 2010, 07:29 PM
Коментар #3


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



- Капанът не е един. Не слуша ли внимателно? - малко по-остро му рече мъжът. - Цяла система от подземни клопки, за да защитавата онова, към което са се насочили крадците. И най-вероятно те вече са на желаното място, а капаните са били активирани, за да не позволят на никой външен да влезе. Така виждам аз нещата. - сви рамене белокосият, а портите вече бяха само на още един пост разстояние от тях.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 8 2010, 07:46 PM
Коментар #4


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



- Нещо притеснява ли ви , сенсей ? Ако имате да казвате нещо кажете го , защото само след малко няма да сме само двамата . Слушах просто се бях разпалил и не мислех какво говоря ... - започна да говори със по-спокоен глас момчето , като гледаше сенсей-а си . " Ако има проблем по-добре да го изясним ... за да няма проблем ! " мислеше си Душийо .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 8 2010, 07:49 PM
Коментар #5


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



- Притеснява ме нещо, да. След като си напуснал мисия, не знам... мога ли да ти имам доверие да ми пазиш гърба? - директно запита в крайна сметка, но преди Душийо да може да му отговори, двамата видяха закачулената фигура.
Стоеше извън територията на Коноха - от външната страна на портите. Двамата пазачи наблюдаваха монахът с подозрение, но си мълчаха. Изпълнените със съмнение погледи се насочиха към Душийо и Широ, когато двамата се приближиха, но пак не казаха нищо. Същото се отнасяше и за фигурата, загърната в червеното наметало - мълчеше и стоеше неподвижна.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 8 2010, 07:55 PM
Коментар #6


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Този глупак ... " изнерви се Душийо . " Да си мисли такова нещо ... " говореше си наум и започваше да таи леко яд , че сенсей-а му му няма доверие . Душийо видя странният качулат тип , който определено бе монахът . " Добре , тогава , започва се отново . " пое си дълбоко дъх Душийо и погледна сенсей-а си . След това се приближи повече към "червената шапчица " и каза :
- Здравейте , вие сигурно сте монахът ! - заговори спокойно хлапето . Първо щеше да изчака отговор пък после ... както дойде .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 8 2010, 08:01 PM
Коментар #7


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Непознатата фигура кимна с глава едва забележимо, но не продума нищо. От друга страна, Душийо подуши мириса на цигари. Видя, че Широ си бе запалил и блееш на някъде. Явно щеше да остави мръсната работа по запознаването и сближаването на ученика си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 8 2010, 08:09 PM
Коментар #8


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Добре , господин Малчаливко ... кимаме с глава и сме по-праведни вече така ли ? " дразнеше се , че всичко бе оставено в негови ръце ... поне до този момент . Е , какво да се прави ! Все някой трябваше да го свърши . Момчето прие задачата той да направи първата стъпка . Пое дъх и заприказва :
- Аз съм Душийо Мухая , син на Ибаки Мухая , ранк трениран генин ! - леко се изплези като се самопохвали малко . След което се обърна и посочи пристрастения тютюно-пушач . - А това е моят сенсей ! Както се очаква с ранг джоунин ! Нека поемем и по път предполагам ще ни разкажете малко повече , тук все още се чува градския шум !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 8 2010, 08:30 PM
Коментар #9


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Фигурата отново кимна и ги поведе напред по пътечка встрани от гората, но отново не продума. Дори след като се отдалечиха на повече от 20 метра от портите. Широ бе започнал да се подхилква злобничко в тила на триото.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 8 2010, 08:38 PM
Коментар #10


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



- Добре , господин монах ! Мисля , че можете да говорите вече ! Нямам против и да ни се представите ! - започна вече да нервнични хлапето . Беше неучтив монах . Или може би предпазлив . Нищо не се знаеше , за това направо можеше да пита и изисква информация , вместо да се карат за глупости . Колкото повече знаеше , толкова по-подготвен щеше да е . Готино бе някой джоунин да е с него на мисия , вероятно щеше да стане опастно и наистина много забавно . Поне така си мислеше хлапето . Искаше да провери какви възможности има и дали всичките му умения трупани не са били напразни . - Е , слушаме ви !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 9 2010, 06:05 PM
Коментар #11


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



- цЗе. - с тих, пресипнал глас се представи мъжът и продължи да върви в мълчание.
Душийо забеляза, че пътеката криволичи и се стеснява значително.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 9 2010, 09:52 PM
Коментар #12


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" ц3е ?!?!?!? Те к'во са нямат имена , а цифри и букви ?! Какво по-дяволите ?! Немога да си представя да се казвам ц3е !? " мислеше си Душийо като гледаше с извратено учудена физиономия монаха . Очевидно и манастират е доста скрит и отдалечен , очакваше се . Все пак хората там трябва да са " срейт едж " или по-ясно казано праведни и безгрешни . " Тегаво ! " каза си Душийо . Хлапето погледна напред като се мъчеше да види нещо напред , като например манастира , табела или нещо от полза . Мислеше се и дали това не е име на организация , ама хлапе реши първо да говори :
- Хубаво . Как да ви наричам , господин ц3е устройва ли ви ? Освен това бихте ли могли да ми разкажете повече за опастностите криещи се в манастира ? Като например капани , проходи ? - разпитваше Душийо като че ли за първи път питаше , а просто монахът казваше по максимум една дума или съкращение .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 11 2010, 11:22 PM
Коментар #13


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



Монахът се обърна към Душийо и му каза :
- Бате , не ми се разказва , мързи ме !




Тогава Душийо го погледна нервно , очакващо толкова дълго отговорът му и изкрещя с все сила :
- Д*БА ТВОЙТА ШАЙБА ! НЯМАМ ЦЯЛ ЖИВОТ ! - а сенсея се смееше отстрани !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 12 2010, 12:36 PM
Коментар #14


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



- Старейшините ще ви обяснят. Аз съм просто пратеник, който да ви покаже пътя. Малцина знаят как да стигнат до храма на ОмЛуз. - заговори мъжът. - Капаните са познати само за създателите им, които ви очакват в обителта. А проходите... Нужен е цял един живот, за да бъдат опознати. За ваш късмет, или пък не, ще бъдете насочени директно към Запечатаната Стая. Подробности, по-големи от тези, и аз не знам, затова не мога и да дам. - кратко рече цЗе, който бе започнал да се оглежда.
Тримата усетиха как времето постепенно се захлажда, докато вървяха на изток, отдалечавайки се от земите на Коноха все повече. Слънцете лека-полека се свличаше на запад зад гърбовете им, минаваше пладне от доста време насам. Бяха повървели бая.
- Бъдете нащрек. - продължи монахът след известно време. - Наближаваме земите на Храма, а те не се славят с порядъчни граждани.
- Вероятно не. Чувал съм легенди за уменията, които развивате там. - обади се Широ.
- И не всички са преувеличени. - додаде цЗе. - Обстоятелствата ни притискат. - след което продължи напред в мълчание, а конохчаните установиха, че пейзажът постепенно се изчиства. Щеше да бъде доста зле, ако им се наложеше да нощуват на открито.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 12 2010, 12:45 PM
Коментар #15


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Да бъдем нащрек ? Не порядъчни граждани ? Уменията , които тренират там ? " . Душийо бе започнал вече хептен да се отчайва . Нищо от това не му бе ясно , но какво ли пък ? Ако мисията му бе да стигне до запечатаната стая , да премахне всеки неауторизиран или ауторизиран престъпник , тези неща може би нямаха голямо значение за него . Можеше да попита , но това щеше само да го разсейва и препоръчително за него сега беше да стои концентриран . Както каза монахът , по-добре е да са нащрек . Душийо захвана с дясната си ръка катаната . Не се знаеше дали ще има предизвестие преди атаката и той трябваше да реагира бързо . Започна да се оглежда по-вснимателно и да разглежда около него .
- Добре тогава ! Няма да ви тормозя вас с повече въпроси , нека само стигнем там и да се започва ! - каза Душийо като вече не викаше , за да не предизвика нещо наоколо . Макар и според думите на другите двама това да изглеждаше неизбежно , все пак беше добра идея за сега .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 12 2010, 01:57 PM
Коментар #16


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Нощта ги свари в подножието на полегат хълм, който предлагаше приятно убежище срещу бръснещия вятър, появил се внезапно. За щастие, небето бе ясно, а на тук на завет дори им бе приемливо топличко. Монахът и Широ не позволиха да се пали огън, за да не бъдат забелязани.
- Ще спим на смени. - разпореди се сенсеят. - Дребен, ти пазиш пръв, преди да е станало наистина много тъмно и да спечеш от ужас. Е, приятни сънища. - след което захърка, обърнал гръб на другите двама.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 12 2010, 02:28 PM
Коментар #17


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Не се ли наспа бе , махмурлук такъв ! Събудих те посред бял ден , за да ходим на мисия и пак спиш ... и от какво бих могъл да спека посред нощ ... само дано няма вълци ... или мечки .... " мислеше си момчето като без да осъзнава се озърташе малко треперейки .
- Господин монах , заспивайте аз ще пазя пък , когато дойде време вече , ще събудя сенсей-а да пази . Наспете се добре , без вас няма как да стигнем до манастира ! - шепнеше Душийо на качулаткото .
Отпусна катаната си и се облегна на един камък , като не спираше да се оглежда и да " пази " . Дано все пак се случеше нещо , за да бъде малко по-забавно , но от друга страна не му се искаше нещо да го убие . Нямаше угода . Така е при хлапетата .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 12 2010, 02:30 PM
Коментар #18


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



И докато се озърташе изплашено, момчето дочу изронването на няколко малки камъчета на около десет метра от мястото, на което бяха спрели да пренощуват.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Sep 12 2010, 02:34 PM
Коментар #19


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



" Натрапник ? Дали е шиноби ? Дали е мечка ? Дали , дали ... дали пък не е КАТЕРИЧКА? " мислеше си Душийо като определено нямаше как да определи , точно какво бе накарало тази реакция . Въпреки това трябваше да е сигурен , бързо извади катаната като я хвана здраво с двете си ръце . Започна да се оглежда и да се ослушва внимателно в очакване или на нападение или на разкриването на великата мистерия с безобидното животинче . " Покажи се , нека не скучая ! " мислеше си хлапето , като очевидно не се сещаше , че може да се наложи да събуди сенсей-а си . Първо обаче щеше да е добре , да разбере какво има там , а не да буди фалшива аларма .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Sep 12 2010, 08:12 PM
Коментар #20


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



По склона не се виждаше нищо, но на върха на хълма нещо проблясваше. Огън ли бе?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 страници V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):