IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

 
Closed TopicStart new topic
> Главната Зала, От където всичко започваше
Ягуро Ирикаши
коментар Mar 17 2017, 07:28 PM
Коментар #1


Суна/АНБУ
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 3,337
Регистриран: 28-June 09
Потребител No.: 7,642

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 402
CH: 286
ST: 416 RM: 22

Сила: 201
Интелект: 143
Воля: 181
Бързина: 208
Статус на героя: Cursed



Всички участващи бяха приветствани във главната зала, която наистина изглеждаше доста луксозно. На няколко маси отстрани бяха наредени най-различни храни, а до тях се намираха безалкохолните напитки. Всеки един участник чакаше старецът да обяви двойките и да даде началото на двубоите. Напрежението се покачваше със всеки изминал миг. Дали приятели, познати и роднини нямаше да се наложи да се бият един срещу друг? Кой щеше да спечели голямата парична награда?


Часовникът тиктакаше и не след дълго щеше да стане ясно бъдещето на участващите.



Резултатите ще излязат след 20.30 тази вечер, тогава започва тегленето. До тогава, може да водите свободно РП, стига да желаете.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Йоши Танамото
коментар Mar 17 2017, 07:34 PM
Коментар #2


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 10,920
Регистриран: 27-June 07
Град: Върха на хранителната верига
Потребител No.: 45

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 350
CH: 912
ST: 610 RM: 34/40

Сила: 175
Интелект: 456
Воля: 300
Бързина: 305
Статус на героя: Under Surveillance - if he leaves the village unauthorized, he loses his rank and becomes Konoha/Rogue - Yoshi is to be hunted down.



Йоши влезе и седна до една колона, опирайки гръб в нея. Нямаше да яде, за да не се натрови.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Душийо Ташачи
коментар Mar 17 2017, 07:41 PM
Коментар #3


Суна/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,411
Регистриран: 7-September 10
Град: София
Потребител No.: 12,134

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 260
CH: 506
ST: 402 RM: 26/26

Сила: 130
Интелект: 253
Воля: 148
Бързина: 201
Статус на героя: Maya Muhaya, Blessed



Душийо не обичаше да привлича вниманието върху себе си за това беше избрал различен подход, за да влезе в сградата. Беше се промъкнал през един от прозорците и сега стоеше на втория етаж, сам в тъмното, чакайки резултата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Изоре Амо
коментар Mar 17 2017, 07:50 PM
Коментар #4


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,721
Регистриран: 30-July 08
Град: In the middle of nowhere..
Потребител No.: 2,582

Информация за героя

Възраст: 20


HP: 340
CH: 610
ST: 550 RM: 31

Сила: 170
Интелект: 305
Воля: 220
Бързина: 275
Статус на героя: Fire and ice imbued




Първото куноичи, прекрачило прага на Голямата зала, беше изпълнената с въодушевление и боен хъс Изоре, която едва се сдържа да не кресне при влизането си "Уубре дебрее" от кеф заради това, което предстоеше. Ни глад, ни жажда я вълнуваха в момента, интересуваше я единствено кога ще започне турнира (макар да си даваше сметка, че вероятно нямаше да го спечели, поне щеше да премери сили със събралите се шинобита).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Mar 17 2017, 07:51 PM
Коментар #5


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Киа чакаше привидно спокойно да обявят опонента ѝ, облегната небрежно на една от колоните. Беше в пълно бойно облекло, все с бронята и гаунтлетите, разумно решила да си спести златните рога. Не искаше да я разпознават твърде лесно, след като я опердашат на арената. Все пак имаше репутация да брани. В крайна сметка, не беше тук за парите и славата, била тя положителна или отрицателна. Да те пуснат в Кири, без да искат след това да те задържат за постоянно в тъмниците си, беше чисто чудо и девойката не смяташе да пропусне. Пък и мястото ѝ даваше страхотни идеи за някои интериорни промени в новия дом на Юген. Този басейн насред залата беше чудесна добавка. Представяше си колко може да се забавлява в един такъв у тях.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ра Сатха
коментар Mar 17 2017, 07:52 PM
Коментар #6


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,386
Регистриран: 11-August 07
Град: Kirigakure
Потребител No.: 185

Информация за героя

Възраст: 20


HP: 220
CH: 406
ST: 200 RM: 22

Сила: 110
Интелект: 203
Воля: 102
Бързина: 100



С тихи и бавни крачки пристъпи и Ра. В помещението имаше вече чакащи. Свободната нинджа бе по-заинтересован обаче от това дали можеше да намери нещо скъпоценно да изтараши.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Каори Анзу
коментар Mar 17 2017, 08:03 PM
Коментар #7


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,796
Регистриран: 25-December 07
Град: Sofia
Потребител No.: 1,092

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 600
CH: 600
ST: 766 RM: 34

Сила: 300
Интелект: 300
Воля: 303
Бързина: 383



И Анзу беше тук. Беше тук от самото начало, макар и да не знаеше с точност защо беше решила да дойде на това място. Нещо в съзнанието ѝ нашепваше, че щеше да има нужда от ютия за предстоящия турнир. Но беше твърде късно да се върне обратно до селото си, за си набави такава. С въздишка на отегчение, конохачанката се огледа наоколо, с надеждата да открие пейка, меко кресло, може би някой трон. Толкова много свободно място, а дори едно трикрако дървено столче нямаше!
За сметка на това, откри масата с храната, но и това беше достатъчно добро попадение. С няколко предпазливи погледа наляво и надясно, тя набута няколко кексчета в нинджа чантичката си, и няколко в устата си. Нямаше смисъл да го играе stealth в зала, пълна с шинобита, които така или иначе щяха да разберат за тайните ѝ лакоми дейности. Ех, само ако Кьока беше тук, за да види целият този шоколад.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ягуро Ирикаши
коментар Mar 17 2017, 08:03 PM
Коментар #8


Суна/АНБУ
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 3,337
Регистриран: 28-June 09
Потребител No.: 7,642

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 402
CH: 286
ST: 416 RM: 22

Сила: 201
Интелект: 143
Воля: 181
Бързина: 208
Статус на героя: Cursed



Ягуро също се присъедини във залата. Момчето не искаше да събира никакво внимание, заради което дори не припари до храната и напитките, ами просто застана в страни и зачака началото на тегленето.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хамасаки Кьока
коментар Mar 17 2017, 08:22 PM
Коментар #9


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,258
Регистриран: 16-April 08
Потребител No.: 1,973

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 228
CH: 600
ST: 308 RM: 28

Сила: 114
Интелект: 300
Воля: 168
Бързина: 154
Статус на героя: Cleptomancy



Кьока се яви, нахъсана да си извоюва последното място. Никога до сега не беше ставала последна по нещо - бе време да разшири хоризонтите си, да шлейфова уменията си и да добави нещо ново към плачевно краткото си нинджа резюме. С елегантна стъпка мина покрай Анзу и най-нагло и измъкна кексчето баш от устата й. Имаше малко Анзу-лигичка по него, но Кьока бе свикнала на такива условия. Излапа го със задоволство и след като се запаси с още няколко тортички, следвайки логиката, че колкото по-тежка беше, толкова по-трудно бъдещият й опонент щеше да я изнесе, заговори някакви несвързани глупости на другарката си, с цел да убият време.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Mar 17 2017, 08:23 PM
Коментар #10


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Входните врати вече бяха заскърцала с всичкото това отваряне и затваряне. Никаква милост не беше проявена и от бившия чуунин, който бутна вратите с разтворени длани, а вътре - пълно с шинобита, част от които непохватно се опитваха да се прикрият, други бяха гладни, но не искаха да си призаят, а трети, вече набиващи сладкиши по чантите. Юуудай се приближи до Анзу с ръце вече стоящи в джобовете му. Беше и в гръб, така че можеше да отнеме известно време преди да бъде забелязан. Щеше да почака. През това време погледът му обиколи помещението. Присъстваха променени, но познати лица сред тълпата от шинобита, които виждаше за първи път. Никой от присъстващите обаче не бе засичал в арената "Шо". Поне за сега. С този интерес обаче, май беше въпрос на време.
...
И докато се беше разсеял, изглежда приятелка на куноичито, което познаваше, я бе заговорило, а той стоеше зад нея. Най-вероятно присъствието му бе неловко за Кьока, която сигурно за пръв път виждаше зеленоокия и се чудеше "Защо ли този стои до нас".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Mar 17 2017, 08:26 PM
Коментар #11


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



С бодра крачка и широка, 124-каратова усмивка, Риуджи нахълта в помещението, следван от едър черен вълк. Още с влизането си вече беше нарушил две правила - или препоръки - които обикновено важаха в повечето цивилизовани места, а именно да не допуска животни вътре, както и да не пуши на закрито. Пренебрегваше ги както защото това правеше по принцип, така и защото имаше да си го връща на Кири за времето, излежавано в затвора и последвалото предателство. Да спечели турнира им и да напусне с високо вдигнат среден пръст се приближаваше до перфектното възмездие за част от преживяното. Повечето от физиономиите на околните му бяха познати, както и миризмите им, но издирваният все пак кимна на вълка да обиколи залата и да ги опознае по-добре. В арената тази информация можеше и да е полезна. Самият той пък се облегна на рамката на вратата, бавно местейки погледа си между останалите събрани шинобита. Напрежение се надигаше и у него, но не беше свързано с притеснение, а с нетърпение. Предстоеше му да участва в любимия си спорт. Кой ли щеше да е този, срещу когото щеше да се изправи?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Каори Анзу
коментар Mar 17 2017, 08:37 PM
Коментар #12


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,796
Регистриран: 25-December 07
Град: Sofia
Потребител No.: 1,092

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 600
CH: 600
ST: 766 RM: 34

Сила: 300
Интелект: 300
Воля: 303
Бързина: 383



Анзу доволно примляскваше поредното си кексче, когато Кьока се материализира от нищото току до нея. Чернокоската не беше наясно дали случайно не притежаваше телепатични способности, с които я беше извикала, ала се радваше да види прекрасната девойка до себе си. Или поне се радваше до момента, в който кексчето ѝ беше погълнато от ненаситната паст на Хамасаки. Това момиче ядеше, пиеше и дишаше шоколад, по дяволите. Но тъй като трапезата беше отрупана с вкусотии, Анзу само отвори уста да протестира, ала бързо се отказа, защото един мъфин я викаше от сребърния си поднос.
Готова да му се притече на помощ, Анзу го взе, ала точно в същия момент над главата ѝ надвисна сянка с респектираща височина. Дори не беше нужно да се обръща, за да разбере кой е дошъл да я критикува за теглото ѝ. Вместо това грабна поредното кексче и го подаде на фигурата зад себе си, поглеждайки го през рамо със сериозно изражение. Все още се чувстваше така, сякаш трябваше да се грижи за него. И ако накрая на турнира пак се наложеше да го влачи до лагера на свободните, вместо това планираше лично да го зарита до там.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Mar 17 2017, 08:49 PM
Коментар #13


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Изглежда думи не бяха нужни. Всичко случващо се бързо стана ясно на червенокосото шиноби. Момичето пред него искаше да го направи съучастник в грабежа на десерти. Не, това нямаше да остане така. Юуудай отвърна с недоволно поклащане на глава, срещайки я със също толкова сериозен поглед.
- Запази го за себе си, и без това явно тези, които ската, не ти стигат - синеоката усети как нинджа чантичката и бе сръгана, а тя (горката) бе на път да се пръсне от всичките сладки работи натъпкани в нея. Дали щеше да замеря враговете си с мъфини, когато започнеше боят?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зумо Токатаки
коментар Mar 17 2017, 09:41 PM
Коментар #14


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,636
Регистриран: 2-August 08
Град: много як град
Потребител No.: 2,596

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 400
CH: 466
ST: 400 RM: 27

Сила: 200
Интелект: 233
Воля: 202
Бързина: 200
Статус на героя: - Unlimited potential




Токатаки също встъпи в залата, малко закъснял в сравнение с останалите, но не му пукаше особено. Без да обръща внимание на никого, с бавна крачка пристъпи до най-близкото място където можеше да се настани и да чака излизането на резултатите.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хисаки Юка
коментар Mar 17 2017, 09:53 PM
Коментар #15


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 942
Регистриран: 9-March 09
Потребител No.: 5,543

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 268
CH: 400
ST: 266 RM: 26

Сила: 134
Интелект: 200
Воля: 200
Бързина: 133



Хисаки влетя в залата като хала, шмугвайки се в най-близкия празен ъгъл. Същността ѝ трепереше в очакване да разбере с кого щеше да има честта да премери сили. От доста време насам искаше отново да участва в схватка и да поразмята юмруци насам-натам, все пак беше здравословно. Огненокосото куноичито любопитно заразглежда присъстващите, докато не откри познати лица в очите на Кьока и Анзу. "Чудесно!", - мислеше си Хисаки, планирайки поредната мизерия, която можеше да им спретне. Най-вероятно щяха да фигурират сладки.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Йоши Танамото
коментар Mar 17 2017, 09:57 PM
Коментар #16


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 10,920
Регистриран: 27-June 07
Град: Върха на хранителната верига
Потребител No.: 45

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 350
CH: 912
ST: 610 RM: 34/40

Сила: 175
Интелект: 456
Воля: 300
Бързина: 305
Статус на героя: Under Surveillance - if he leaves the village unauthorized, he loses his rank and becomes Konoha/Rogue - Yoshi is to be hunted down.



Йоши тръпнеше в очакване.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Mar 17 2017, 09:59 PM
Коментар #17


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 820
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 410
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя: Refunded 475 exp



Киа бе започнала да нервничи съвсем леко, но голямата топка косми, която се оказа Сессоу, вършеше анти-стрес чудеса, докато куноичито го чешеше.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ямотоко Ирикаши
коментар Mar 17 2017, 10:02 PM
Коментар #18


Суна/Генин
Икона на група

Група: SGA
Коментари: 1,853
Регистриран: 11-September 10
Потребител No.: 12,138

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 264
CH: 220
ST: 640 RM: 19

Сила: 132
Интелект: 110
Воля: 135
Бързина: 320



Ямотоко галеше за пореден път дръжката на любовницата си, карайки всички момичета наоколо да завиждат " Спокойно скоро ще те нахраня " С типична усмивка за сериен убиец, той гледаше острието на оръжието си и очакваше момента в който можеше да го използва срещу някой от присъстващите.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Яамамура Масахир...
коментар Mar 17 2017, 10:13 PM
Коментар #19


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: SGA
Коментари: 8,879
Регистриран: 10-October 07
Потребител No.: 441

Информация за героя

Възраст: 20


HP: 400
CH: 588
ST: 496 RM: 29

Сила: 200
Интелект: 294
Воля: 200
Бързина: 250



Змиямамура всъщност от много време следеше малкия Мухая, като се бе промъкнал след него, само че влезе от друг прозорец. Точно когато Душийо си мислеше, че е сам, Масахиро прошепна:
- Make Suna Great Again, а?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ягуро Ирикаши
коментар Mar 17 2017, 10:32 PM
Коментар #20


Суна/АНБУ
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 3,337
Регистриран: 28-June 09
Потребител No.: 7,642

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 402
CH: 286
ST: 416 RM: 22

Сила: 201
Интелект: 143
Воля: 181
Бързина: 208
Статус на героя: Cursed



Часовникът удари, и мъжът завъртя малката прозрачна сфера, която беше пълна със топчета. Всяко топче представляваше даден участник. Топчетата започнаха да падат по две, а той да ги разграничава. Не след дълго, всички топчета бяха извън сферата, и бяха разделени за двойки. След което започна да ги чете и разгласява.


БИТКИТЕ БЯХА ИЗТЕГЛЕНИ

Бонус Битка към таблицата - Яямамура vs Амаиа.

Всички битки щяха да почнат по едно и също време.

Участниците напуснаха залата и се насочиха към Арената.



Пс. Преди да започнете, прочетете правилата - ЦЪК!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):