IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

7 страници V  « < 5 6 7  
Closed TopicStart new topic
> [Event] На път към Сунагакуре, Бундо Кезоуко
Юуудай Шимизу
коментар Jul 25 2011, 12:38 PM
Коментар #121


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



От моментното си надмощие, Бундо сякаш взе повече да се фука, от колкото да мисли рационално и как наистина да победи. Мъжа не беше малоумен, за да му позволи тази волност да скочи. В момента в който Кезоуко взе да се надига, получи ритник в бедрото, който напълно премахна баланса и засилката му, карайки го да се пльосне по лице в земята, а отслабената ръка, държаща катаната се засили към изпънатия му гръб. Бундо нямаше как да види това движение, но определено знаеше, че след този ритник го грози смъртна опасност.

С два куная в рамото да те видим дали ти би държал ръката си през цялото време изпъната нагоре ... :D Тоест сега я беше свалил надолу, но за да те ръгне все пак я дърпа за да има инерция и имаш момент колкото да пробваш няква защота.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 25 2011, 03:55 PM
Коментар #122


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Инстинктивно, в момента, в който падна на земята, вместо да се гърчи от болка като червей, Бундо рязко се претъркули... към опонента. Докато противниковото шиноби се опитваше да го екзекутира и да го хване, бившия киричанин щеше да го изненада по този начин, с една рязко обръщане, Бундьо се приближи към опонента и от ниското го атакува - с лявата си ръка се опита да намушка слабините му, а с дясната да намушка бъбрек, далак... там тая зона встрани от корема, която беше по-близо до него. Ръцете му се изпъваха с всичка сила...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 25 2011, 05:01 PM
Коментар #123


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



В момента в който Бундо тръгна да се надига обаче (защото за да се претърколиш първо трябва да се опреш на ръце), заради изместването си вместо в гърба, усети катаната на опонента си в лявото си рамо. Въпреки болката киричанина също успя да посегне със свободната си ръка, намушвайки острието в бедрото на мъжа:
- Няма ли да се откажеш най-накрая. - изсъска Ишида, очевидно усетил болката, докато другия му крак бе застъпил острието на Кезоуко, а ръката с катаната се извърташе в раната, причинявайки му болка от която имаше чувството, че ще се напикае.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 26 2011, 08:16 PM
Коментар #124


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



В момента, в който гладкото острие на опонента проби рамото му, Бундо присви очи от болка рязко, изпускайки тънък рев във момент на слабост. Кръв шурна от раната му, пръскайки нагоре, а фактът че опонента извиваше острието си го караше да се присвива още повече. Това разбира се обаче го накара и да действа все по-бързо. Задвижен от адреналин и от желание за живот, бившият киричанин изпускаше бързо като светкавица комбо, което трябваше да приключи битката. Скритото острие на дясната ръка на Бундо се беше впило в дясното бедро на опонента, затова и момчето трябваше да се възползва от близостта. Извади рязко острието от плътта на Ишида и го вкара на отново в плътта му, правейки нова дупка. Вкарваше колкото се можеше повече пъти отрието в крака на врага и надаваше боен вик от болка през това време... всичко беше въпрос на секунди. Докато раната му се разширяваше, Ишида получаваше нови 5-6 такива рани за секунди и не можеше да се очаква от него да стои на крака... или да стои в съзнание след това.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 26 2011, 09:32 PM
Коментар #125


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Едва след третото ново пробождане Ишида съумя да извади катаната си от рамото на Бундо и да отстъпи назад, очевидно с големи усилия. При последния си замах обаче, Бундо получи нова рана. Бе повърхностна, но достатъчна да прекрати замаха му. Драскотина от върха на катаната, попаднала върху външната част на свития юмрук на Кезоуко.
Сега другото шиноби бе отстъпило назад, очевидно за да се измъкне от бързите атаки на младежа, но и той самия не бе в най-добра кондиция, за това също трябваше да измисли как да продължи. По възможност бързо, докато болката все още надделяваше над разума в главата на опонента му.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 27 2011, 07:31 PM
Коментар #126


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Epicness!

Няколко по-бързи удара и опонентът беше останал с разбито его. Генин, срещу по-висок ранг шиноби. Всичко беше до елементът на изненадата, а не до елементът на водата, огъня, въздуха или земята... и райтона, както биха си помислили повечето нуубове. Все пак Бундо го биваше много в изненадата, както и в бързите еднообразни движения с дясната ръка.
А и врагът го беше подценил - нещо, заради което сега си заслужаваше да го застигне поредната неочакваната атака. Вече Ишида имаше 6 намушквания по тялото си, а Бундо една разпорена рана на лявото си рамо и лека драскотина по десния си юмрук. Топла кръв шуртеше по тялото му. Усещаше как обаче въпреки това, не отслабваше... волята му нарастваше с всеки изминал момент. Чувстваше как шансовете му се покачваха. Въпреки че лявата му ръка беше доста по-трудно подвижна, Бундо от положението си на земята рязко се изправи. Дясното му Одороки все още беше извадено, а лявото беше прибрано. Момчето бързо бръкна с лявата си ръка в джоба и извади димна бомбичка от там, като с продължение на замаха си я блъсна точно в земята пред Ишида, в краката му. Последното нещо, което противникът трябваше да успее да види е как Бундо рязко тръгва към него с дясна ръка като гард пред торса, а с лявата свита назад, докато от нея излизаше острието. Притича се така напред. Тактическата точка бе на негова страна. Точно когато всичко се задими и успя да се приближи достатъчно близо, Бундо беше насъбрал достатъчно бързина за да се спусне по земята. Със същата бързина изведнъж синеочкото изтласка краката си напред, засурквайки се по земята около 20 сантиметра. Дясната му ръка все още беше пред торса, в случай че получеше изневиделица някаква атака. Целеше с краката си да блъсне ходилата си на опонента, който навярно нямаше вече как да се движи. По този начин щеше да развали и малкото баланс на Ишида, карайки тежкото му възрастно тяло да падне върху суркащия се по земята генин и да се стовари право върху насочените му нагоре остриета. За всеки случай, с лявата си ръка той все пак замахна отдолу нагоре към дясното коляно на опонента, не бедрото му. Не виждаше почти нищо, но все пак помнеше къде се намираше Ишида преди секунда, затова и таеше големи надежди за атаката си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 28 2011, 10:54 AM
Коментар #127


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Danger

Едно нещо обаче Бундо изтърва да обмисли, преди да се спусне така стремоглаво напред в тази потенциално смъртоносна атака. А това което бе пропуснал да обмисли бе други възможни умения на опонента му, които явно тъкмо щяха да се проявят, защото заедно със засилката на Кезоуко, Ишида започна да сплита пръсти, правейки печати.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 28 2011, 04:28 PM
Коментар #128


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Hope is all I got...

Последното, което видя и преди да влезе в обвитото в дим място беше и нареждането на сийлове от страна на Ишида. Влизайки в обхвата на димката, Бундо присви очи, молейки се наум. Продължаваше с планът си, като единствената промяна беше, че сега можеше да предусети болката, която щеше да се разнесе след по-малко от секунда. Времето сякаш се забавяше... допреди малко, сърцето му биеше лудо, но сега... като че ли се беше успокоил. Беше приел съдбата си и знаеше, че прави всичко по силите си, а само това имаше значение.
Бившият киричанин не беше някое разглезено генинче, нямаше префърцузени техники, наброяващи дузина. Имаше само волята си и един-единствен приятел и съюзник... Смъртта.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 28 2011, 08:23 PM
Коментар #129


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Tragic

Бундо усети как едното му острие се впива в бедрото на мъжа, както отново искаше, но думите които почти бях заглушени от разкъсващия звук бяха:
- Katon: Karyuu Endan! - рязка светлина, а после всичко потъна в мрак. В следващия момент Бундо отвори очи, намиращ се на чисто и пусто поле, а на няколко метра от него дим се разнасяше. Странното в дима бе, че бе плътно черен.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 28 2011, 11:01 PM
Коментар #130


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Silence is my friend sometimes

За пореден път в краткия си живот, Бундо се провали в начинанието си. Липсваше му бързина, заради което си плати, най-вероятно с живота си. Рязка светлина сякаш обгори очите му, докато бившия киричанин се спускаше напред по земята. Светлината бавно изчезна, както и чувствителността на момчето... клепачите му се затвориха и всичко премина в гарваново черно. За момент се почувства сякаш просто се рееше в пространстовото безцелно и безжизнено.
Сякаш момент по-късно генинът рязко отвори очи и си пое дъх дълбоко, за първи път, все едно беше реанимиран. Беше стреснат от собственото си съществуване. Надигна глава рязко нагоре, подпирайки се и с ръце. Намираше се в странно поле, покриващо се бавно с черен дим. За пръв път виждаше такова нещо. Припаднал ли беше, и докаран на това мистериозно място? Сънуваше ли?
- Струваше си... - рече с въздишка свободното шиноби, докато въртеше глава наоколо, оглеждайки полето. - По-добро е от Кири. - в този момент и спомен от битката изплува в съзнанието му. Спомен за раната на рамото му от катаната на Ишида. Стреснат, Бундо рязко постави длан на мястото, за да провери дали рана изобщо съществуваше. В свят, в който всичко това можеше да се случи беше съвсем нормално да се съмнява във всичко и да не вярва на сетивата си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 29 2011, 09:37 AM
Коментар #131


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Despair

Както предполагаше, рана там липсваше. Сякаш това никога не се бе случвало. Това което привлече вниманието на момчето обаче бе дима. Движеше се бавно и постепенно приемаше форма .. на някаква фигура (това, без коня), а когато да доби - взе да се носи - като дима - бавно към генина.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 29 2011, 11:20 AM
Коментар #132


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Empty...

Стоейки прав на пустото поле, вгледан в дима Бундо държеше ръката си на рамото... съзнанието му бавно осъзнаваше, че нищо не беше под негов контрол. Беше просто някаква пешка в тази игра на живот и смърт.
Погледът му - лишен от страх, лишен от възбуда беше забит в дима, но сякаш не го виждаше. Ръката му бавно загуби силата си и му натежа, отпускайки се надолу. Все едно генинът просто се рееше по земната повърхност. Димът бавно се оформяше във форма, придаваща тежест и отчаяние на околната среда. Кезоуко можеше да забрави за всичко, което се бе случило... вече не знаеше, кое беше реалност... болката, която бе изпитал? Тя беше ли просто измислица, породена от въображението му? Нямаше начин... помнеше го, помнеше и чувствата - всички тях, които в момента го караха да се чувства толкова празен.Димът се придвижваше към него, като с всеки изминал сантиметър на шинобито му се искаше да изкрещи.
Очите му се насълзиха, докато губеше бавно силата си. Лицето му продължаваше да изглежда хладнокръвно, но една малка сълза се стече от окото му. В този момент, краката му се присвиха и Кезоуко заби колене в земята тежко, строполявайки се така... Главата му се сведе надолу в отчаяние. Тъкмо за секунда момчето присви очи и капката падна от лицето му върху земята, оставяйки мокра следа по бузата му. Когато ги отвори, видя как сълзата се пръсна в земятаи секуна по-късно изчезна, не беше оставила следа... сякаш емоциите му нямаха значение и всичко, което правеше беше лишено от смисъл.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 30 2011, 10:58 AM
Коментар #133


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



The harvester came for you

Докато мрачната фигура се рееше във въздуха бавно и страховито, все още разнасящ дима от себе си генина бе обгърнат от коварната ръка на отчаянието. Виждаше края си, който приближаваше заплашително докато прекосяваше пустото поле. Малък проблясък привлече погледа на Кезоуко, когато косата изникна под врата му, с острието обърнато нагоре. Фигурата остана за момент в тази позиция, дали очакваше нещо или желаеше да вкара Бундо в по-лошо състояние не остана ясно. Най-страховитото е, че и дума не обели.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 30 2011, 11:38 AM
Коментар #134


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



Life is slipping away...

Изнемощял, Бундо стоеше на земята, чувствайки се по-празен от всякога. Поредната сълзичка капна от лицето му върху почвата. Виждаше как димът се приближаваше все повече. Ясно беше, че това беше формата на жътвярят, събирачът на души... единственото създание, можещо да помогне на шинобито на момента.
Гигантската коса от дим беше поставена под врата на Бундо, но той не изпитваше страх. Единствено утешение... че мигът на спокойствие най-сетне щеше да настъпи.
- Какво чакаш? - разчупи с думите си тишината... вероятно това бяха последните му слова.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 30 2011, 06:25 PM
Коментар #135


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Косата тъкмо започна да се надига, когато дима се разпръсна. Първоначално изглеждаше, че ще обгърне Кезоуко, но в последствие просто изчезна, като на негово място се яви някакъв силует, доста светъл при това. Приличаше на женски, но беше изцяло бял, Бундо едва гледаше в тази посока. По-интересното бе, че се наведе напред, подавайки му ръка.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Бундо Кезоуко
коментар Jul 30 2011, 08:26 PM
Коментар #136


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 4,381
Регистриран: 16-April 10
Град: Бургас
Потребител No.: 11,466

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 300
CH: 690
ST: 620 RM: 36

Сила: 150
Интелект: 345
Воля: 327
Бързина: 310
Статус на героя: 1. By the Hand of Siko
2. Cursed

25 exp from techniques refund



От нищото, докато се надигаше смъртносното оръжие на Жътваря, всичко се разпръсна около Кезоуко. Димът рязко изчезна, разпръсна се. Това ли беше? Смъртта ли го беше последвала? Не можеше да разбере... не се чувстваше по-различно. Очакваше отнемането на жизнената му сила да стопи бремето, което се налагаше да носи със себе си, но това бе лъжа... смъртта явно не беше избавление.
Пред него се появи силует - светъл, с красива форма, заслепяващ момчето. Това ли следваше след смъртта? Явление от ангел, видение на портите на рая... не беше възможно. Все пак той беше шиноби, какво можеше да прави изтезана душа като него в рая?
Гледайки към ярката светлина, момчето едва контролираше речта си. Изглеждаше объркан и отвътре го терзаеше дилема...
Запленен от гледката и от самата идея за ангели и рая, шинобито изпъна ръка напред в опит да хване ръката, предлагаща му помощ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Jul 31 2011, 01:42 PM
Коментар #137


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



В момента в който докосна ръката пред себе си тялото на младежа бе обгърнато от бяла светлина, а той самия сякаш се издигаше. В следващия момент бе заслепен.

Пиши в лагера за бежанци, медицинската палатка как се събуждаш.

140 експ, 3 на алл (и +1 на воля като горница над 3 на алл).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 страници V  « < 5 6 7
Closed TopicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):