IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

6 страници V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Кръвни Следи, [Ивент] Ооками & Кагами
Киа Рюуко
коментар Feb 11 2017, 08:46 PM
Коментар #1


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Слънцето изплува над хоризонта лениво и бавно, а околната растителност закипя с живот. Дори реката и водопадът звучаха по-свежо, сякаш се готвеха да изнесат най-вълнуващото водно представление точно днес. Изгревът завари Кагами буден, последният пост беше негов. Издирваното шиноби усети промъкващото се между клоните на дърветата слънце да го сгрява. През нощта огънят им бе изтлял и ги топлеха само молитвите. Примамващата топлина на заранта беше успиваща за шинобито, което само бе дремало.
Риуджи чу тихо размърдване. Ооками също се събуждаш за живот заедно с изгрева. Единствен Сухито продължаваше да прихърква, свит на кълбо под наметалото на младата Шируба. Дали двете нинджи бяха предъвкали и премислили снощното си поведение, предстоеше да се разбере. Сега или по пътя. Времето щеше да покаже.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 12 2017, 03:41 AM
Коментар #2


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



Нощта се беше проточила като вечност, но Ооками не се чувстваше особено отпочинала. Все пак Риуджи беше останал на пост, така че тя трябваше да е нащрек постоянно. Заради него, не заради друго. Избухването му от предната вечер беше затвърдило мнението ѝ, че не може да му се има доверие. За нещастие не можеше и да се отърве от него. Простата истината беше, че шинобито от Звука беше много по-силно от нея, така че можеше да си позволи да похити мисията по издирването на брат ѝ. Какви бяха подбудите му, това беше друг въпрос. Със сигурност целта му не беше да ѝ помогне, трябваше да има лична изгода. Рано или късно щеше да стане ясно. Риуджи не даваше вид на много срамежлив, нямаше да я остави да се чуди дълго.
Ооками изми лицето си със студената вода от реката и сплете косата си наново. Събуди Сухито преди да започне да събира багажа им, който беше толкова малко, че почти не ѝ отне време. Не пожела да наруши тягостното мълчание. Щом не можеше да накара Риуджи да си тръгне, поне не беше нужно да го насърчава да остане.
- Е, Сухито-кун, казвай накъде ще ни водиш - отрони накрая с дрезгав глас. Амнезията може и я объркваше за някои неща от време на време, но едно беше сигурно. Ооками не беше сутрешен човек. Чувстваше се безкрайно непредразположена към всякакъв вид глупости и искаше просто по-бързо да поставят слънцето зад себе си, за да не ѝ блести така противно в очите.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 12 2017, 07:17 AM
Коментар #3


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Нощта беше минала без произшествия, което беше донякъде разочароващо за звукаря - донякъде предпочиташе да може да си излее раздразнението веднага, щом го усетеше. Не че и така нямаше да го стори, просто щеше да се натрупа...и обекта, над който щеше да се изсипе, щеше да е толкова по-зле наказан. Така или иначе зората го завари определено по-спокоен, отколкото беше няколко часа по-рано. Дишаше бавно и дълбоко, с леко присвити очи, наслаждавайки се на показващото се слънце и букета от аромати, който зората носеше със себе си. Стараеше да не мисли твърде много - нещо, което беше характерно за него, особено когато имаше проблеми, които не можеха да бъдат разкъсани. Какво правеше тук? Беше му време да се завърне в Звука, но не знаеше дали и как щеше да бъде приет след последните му авантюри. Трябваше да намери и Киа..веждите му се сключиха, когато го жегна почти непознатото му чувство за вина. Ловът му го беше отвел твърде далеч от всички и всичко друго важно за него, за твърде дълго време. Сега сякаш се събуждаше от дълъг сън. Имаше толкова неща, които да научи и направи, а не знаеше от къде да започне, нито пък какво може да научи за случилото се по време на отсъствието му. Може би това тук беше просто начин да отложи поемането на отговорност.
Шумът от движение го накара да се изправи внезапно, доволен от това, че най-накрая можеше да се концентрира над нещо извън главата си. Ръцете му образуваха сийл почти по инерция и до него се появиха два каге буншина, а до тях вълкът точно разтърсваше глава, за да се разсъни. Първият клонинг изръмжа нещо нечленоразделно и се затича към Ооками и Сухито, докато вторият се устреми заедно с оригинала и Сессоу към източника на звука. Не си правеха труда да се промъкват или бавят - звукарят чудесно осъзнаваше, че няма кой знае какви умения в това. Вместо това тримата се азпръснаха, Сессоу продължи в права линия към целта, а двата образа на Риуджи кривнаха, а да заобиколят и покрият лявата и дясната страна. Тримата трябваше да стигнат по едно и също време...и с малко късмет щяха да намерят нещо или някой враждебно настроен. Щеше да е чудесно начало на деня.
-Не сме сами - лаконично заяви приближилият се на скорост до Ооками каге буншин и заора в с крака и ръце в земята, рязко убивайки инерцията малко преди да стигне до нея - Другите го преследват, скоро би трябвало да са готови. Аз съм тук, за да ви предам да сте готови за потенциални изненади - издирваният поумува малко, сякаш се опитваше да си припомни нещо. Секунда по-късно чертите му се разкривиха в бавно, зъбато ухилване - А, а...и за да ви правя компания. Околностите могат да са толкова скучни без компания...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 12 2017, 12:45 PM
Коментар #4


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Сухито за пореден път трепна пред лицето на Риуджи, или това на неговия клонинг. Беше без значение, бяха еднакво грозни и заплашителни за детето. Докато объркването успее да се оттече от лицето на Ооками и куноичито изобщо си помисли да заеме бойна позиция, до тях изникна Сессоу, понесъл трупчето на тлъст заек в устата си. Бялата козинка беше обагрена в алено и между зъбите на вълка капеше кръв. Е, не бяха намерили враг за тях, но определено откриха враг на глада, който неминуемо щеше да ги преследва по пътя, ако не намереха откъде да се сдобият с провизии.
Сухито тактично се извърна на една страна и повърна от гледката, докато Риуджи и другият му клонинг бавно се присъединиха към групичката. Не беше трудно да си представиш как твоят торс се отпуска безжизнено и надупчен точно в тази вълча паст. Не беше задължително условие към торса ти да са останали прикрепени крайници.
– Моля ви просто да тръгнем – рече Сухито, докато плюеше остатъците от повръщаното. – Ако се движим по главните пътища, ще приближим селото ми за две седмици, но ако наоколо се навъртат разбойници, ще разберат, че идваме. Не знам дали не са ни нападнали отново, докато ме е нямало. Ако се прокрадваме, ще ни отнеме месец.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 12 2017, 05:13 PM
Коментар #5


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



Погледът на Ооками прескачаше от клонинга на Риуджи към Сессоу и мъртвия заек в устата му. До нея Сухито възпитано повръщаше. Русокосото куноичи си пое дълбоко въздух и затвори очи. Тя беше малко ябълково цветче, понесено от вятъра. А той я носеше ли носеше, някъде далеч, далеч от пътуващия цирк. През девет планини и така нататък.
Последните конвулсни напъни на Сухито ѝ попречиха да възвърне напълно душевния си покой.
- Вижте! Времето е от първостепенна важност. - повиши глас тя и за пръв път от снощното изпълнение се обърна към Риуджи (или в случая - към клонинга му). - Ако господинът няма против, бих искала да изберем краткия опасен път, в полза на бързото придвижване и живописни гледки. И да тръгнем веднага - допълни Ооками, крадешком оглеждайки сандалите си за следи от повръщано - по възможност преди приятелите на заека да са решили да отмъстят за падналия си другар.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 12 2017, 05:36 PM
Коментар #6


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Каге буншините се спогледаха с леко объркване, когато Ооками се обърна към единия с "господин". Последваха две-три секунди оглеждане на района, за да са сигурни, че бяха единствените живи същества наоколо и обръщението нямаше как да се отнася за някого другиго. През това време Риуджи прибра в чантата си заешкия труп, подаден му от Сессоу. Беше добре да има някаква резерва, в случай, че гладът му започнеше да напомня за себе си.За разлика от този на другите двама, неговият имаше навика да довежда до далеч повече проблеми от прималяване и виене на свят...
-Главните пътища да бъдат - съгласи се изненадващо бързо звукарят, палейки си цигара - И мен ме блазни вариантът да се движим по-бързо... - издирваният се ухили с нездраво въодушевление - ...почти колкото ме блазни идеята разбойниците да усетят, че минаваме покрай тях. ВодСќ.
Клонингите кимнаха и започнаха да се отдалечават от групичката, докато Сессоу изостана малко назад, за да покрива тила им. Може би още нямаше никакви признаци за поява на усложнения, но Риуджи предпочиташе да е нащрек въпреки това. Обичаше да е този, който изненадваше врага, не обратното.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 12 2017, 06:59 PM
Коментар #7


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



– Така да бъде – рече Сухито и приплакна устата си с малко вода от наполовина празна бутилка. – Пътят ни ще ни отведе през Страната на Водовъртежите, чак до Узушиогакуре.
Сухито нямаше представа дали са чували за селото двете шинобита. Кланът му беше използвал това, че е унищожено и безлюдно, за да се засели недалеч от него. Рядко някой проявяваше интерес към мястото и не се случваше често да се появяват хора там.
– Някога беше много спокойно място. Никой не ни обръщаше внимание. И после се появиха онези разбойници. Никога, ама никога такива хора не се бяха появявали в толкова безлюден и самотен регион. Останахме шокирани - рече момчето към Ооками, докато тръгваха през дърветата, за да оставят Долината на Края зад гърба си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 12 2017, 08:24 PM
Коментар #8


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



- Ъм, да. Узушиогакуре, разбира се. Кой не знае Узушиогакуре. - измънка Ооками, която със сигурност не знаеше къде се намира това място. Успокои се, че е от амнезията. Със сигурност Нормалната Ооками, както беше свикнала да нарича тази част от себе си, която разполагаше с цялата информация, знаеше много добре къде е това село и имаше идеална ориентация при всякакъв вид терен.
Поне беше наясно, че страната на водовъртежите беше сравнително близо и нямаше да трябва да пътуват по вода. Винаги се чувстваше застрашена, наложеше ли ѝ се да излезе в голямата морска шир. Макар че беше започнала да свиква да се чувства винаги застрашена, откакто Риуджи се беше присъединил към групата им, та може би сега беше най-удачният момент да покори страховете си. Колко по-зле можеше да стане?
Нещо от казаното от Сухито сериозно я разтревожи и я накара да се замисли.
- Какво искаха тези разбойници? Оставам с впечатлението, че селото ти не е особено богато. - спомни си за папката с мисията на брат си, която беше прегледала преди той да замине. - Разбойниците шинобита ли бяха?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 12 2017, 08:49 PM
Коментар #9


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Донякъде загубилият интерес към случващото се наоколо Риуджи се обърна с вял ентусиазъм към другите двама, сякаш виждаше мъничка светлина в иначе много тъмен тунел.
-Дали наистина не са шинобита, хм? Може би търговци на роби? Едни уважаващи себе си търговци на роби не биха оставили трима млади пътници в пълно здраве и...почти напълно запазен вид да им се измъкнат, а? - с прокрадваща се надежда попита звукарят, който понасяше лишените от събития моменти почти толкова добре, колкото очите понасяха оцет - Или евентуално ловци на глави? Не съм проверявал скоро, но моята трябва да се разменя за повече от прилична сума...
Единият от каге буншините притича от едната страна на звукаря и поклати глава с видимо разочарование преди отново да се отдалечи. Очевидно още не беше намерил нищо твърде интересно около вече движещата се група. Това като че ли донякъде попари тъкмо развиващото скорост въображение на издирвания.
-Случайно да има още по-преки и опасни пътища, които да водят към селото? - поинтересува се обезсърчено Риуджи, вадейки нова поомачкана цигара от джоба си - Може би също толкова преки, но по-опасни пътища? Строго охранявани гранични пунктове? Нещо?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 12 2017, 10:45 PM
Коментар #10


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Сухито мяташе от време на време преценяващи погледи на Риуджи. Присъствието на издирваното шиноби и на вълка изопваха нервите на детето. Когато Ооками го попита за това дали сред разбойниците е имало шинобита, момчето вдигна пръст и посочи към белязания.
– Имаше няколко, които можеха да правят като него. Да създават свои подобия. Някои бълваха огън, а други риеха почвата. Но повечето бяха обикновени главорези, имаха всевъзможни оръжия. Шимио-сама пострада в битката с … шинобитата – обясни детето. – Може и да са били търговци на роби, опитаха се да отвлекат някои от нас, но се провалиха, благодарение на отпора на Шимио-сама. Той ни вдъхнови да се защитим и сами. Много паднаха тогава, но ние продължаваме да живеем, за да почетем паметта им.
– Не знам за какво им беше да ни посягат, освен наистина, за да ни продадат в робство и да спечелят на гърба на клановите ни способности. – продължи Сухито и потри очи, за да прогони сълзите. – Надявам се и никога да не разбера, никога да не ги срещна отново.
Колкото повече вървяха, толкова по-ясно им бе, че оставят цивилизацията зад гърба си. След няколко часа вече бяха навлезли в най-западните територии на Страната на Водовъртежите. Изглеждаше пусто, виждаха се селски къщи на огромни разстояния една от друга. А единственото, което като че ли вирееше тук бяха камъните и… картофите. Изминаха километри без да видят и жива душа, докато не подминаха една странно изровена нива. А в края ѝ – къща. До изострения слух на Риуджи достигнаха тихи стенания.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 13 2017, 02:21 AM
Коментар #11


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



За Ооками ставаше все по-ясно, че селото, в което се беше озовал брат ѝ, беше сполетяно от същите печални обстоятелства, като толкова много други сборни точки на шинобита по света. Останало ли беше някъде безопасно място изобщо? Въпреки топлия ден я побиха хладни тръпки, а ръката ѝ неспокойно опипа хълбока. До този момент винаги беше възприемала слуховете за изчезващите шинобита като локален проблем, понякога мислеше за него и като за нещо лично. Все пак тя беше изчезнала за две години и се беше завърнала с повече белези, отколкото спомени. Тя беше загубила брат си в битката с това анонимно зло. Тя се будеше нощем, обляна в студена пот и с вик на уста, без да може да си спомни какво е сънувала, но с абсолютната убеденост, че не е било само сън. Кръгът около нея се стесняваше с всеки изминал ден. Непрекъснато достигаха вести за нови жертви - повече и повече, познати и непознати, приятели и врагове. Имаше чувството, че нещо много лошо е на път да се случи и че няма да е по силите им да го спрат. И после щеше да изчезне отново. Завинаги.
Риуджи беше в абсолютен дисонанс с мрачните ѝ мисли - беше енергичен и свръхприказлив, което страшно ѝ лазеше по нервите. Чак на нея ѝ се прииска да ги нападнат най-сетне, за да може или той да млъкне, или нея да я убият и да сложат край на мъките ѝ.
- Е, май се движим доста добре, вече сме в Страната на Водовъртежите, а дори не тръгнахме толкова рано, колкото ми се искаше - отбеляза тя и се усмихна на Сухито. Не беше очаквала, че момчето ще успее да поддържа темпото им, но ето, че за пореден път я беше изненадал. Внезапно в полезрението ѝ навлезе къща - желано разнообразие в скучния пейзаж.
- Чудесно! - въодушеви се куноичито. - Сигурно ще са склонни да ни продадат малко провизии.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 13 2017, 08:21 AM
Коментар #12


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



-Чудесно, да...но не поради причината, поради която описваш - ръката на издирвания се вдигна, в знак за останалите от групичката да спрат - Тук има нещо. Някой. Може би няма да е жив още дълго. Звучи сякаш изпитва болка и сега. Трябва да се приближа, за да проверя по-добре.
Звукарят присви очи срещу постройката по-напред. Имаше особено усещане за това място. Момчето не беше ли казало "разбойници"? Навярно имаха нещо общо с каквото и да се беше случило тук, но...звукарят отказваше да приеме, че най-простото обяснение беше вярно - че бандити бяха ограбили всичко ценно и наранили хората, все пак оставяйки ги живи. Не, твърде дълги години вече беше престъпник, за да разсъждава по такъв наивен и доверчив начин. Тази ситуация му напомняше повече на капан. Старият трик с "ранената жертва". Опитваш да помогнеш на нападнатия, когато приятелите му се появяват, а той опира нож в гърба ти в точно този момент. Имаше голям брой вариации на тази идея, но така или иначе беше доста популярна сред шайките бандити, които бродеха из околните земи. Веднъж вече се беше хванал на една такава, макар и почти доброволно. Беше свършило добра работа, тъй като тогава определено едвам крепеше разума си от разяждащия глад. Онези обирджии бяха повече от разочаровани...за краткото време, в което бяха останали живи. Краткото изстъргване в стомаха му напомни, че и сега започваше да огладнява, а заекът, който още носеше, нямаше да му стигне за нищо освен залъгалка. Може би щеше да има шанса да се презареди докато бяха тук. Звукарят изсвири остро и изчака няколко секунди, докато двата каге буншина и Сессоу стигнаха до него.
-Единият от вас отива дотам, отваря вратата и проверява вътрешността. Вторият го искам неотлъчно с тези двамата - Риуджи кимна към Ооками и Сухито - за да не решат, че е прекрасен момент да драснат...о, да, и за да ги пази от зла съдба, разбира се - трите образа на Риуджи се ухилиха почти идентично, докато наместваха оръжията на китките си - Аз нахлувам веднага след влизащия в къщата, само да потвърди, че няма капан във вътрешността ѝ. Сессоу, ти обиколи фасадата и нивата. Ако намериш нещо, връщай се към групата, ако се сблъскаш с някого - също. Водѝ ги към нас. Добре...
Две от трите еднакви фигури се приведоха силно, докато ръцете им не опряха в земята и стойката им не заприлича на тази на също приготвящия се да се задвижи вълк.
-Не заставайте на пътя ми. Отвъд това правете каквото искате - изръмжа издирваният с присвити очи, обръщайки се за миг към другите от групата. Адреналинът се покачваше, макар и бавно, и жаждата за кръв отново напомняше за себе си. Очите внезапно се отвориха широко, докато не се изцъклиха сякаш бяха направени от стъкло - Да видим чия смърт ще доставим днес!
Крайниците на Риуджи и клонинга му се напрегнаха, разпилявайки пръст наоколо, когато двамата се изстреляха на четири крака към сградата, за да изпълнят плана. Вълкът се забави само секунда, преди на свой ред да се затича към центъра на нивата, а вторият каге буншин, очевидно недоволен, че единствен не беше получил задача, която можеше да завърши в евентуален сблъсък, изцъка недоволно и стрелна другите двама с очи.
-Чухте го. Ще бъдете пазени от зла съдба сега - изражението му се промени до това на крива, иронична полуусмивка - Плътно до вас съм.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 13 2017, 09:43 PM
Коментар #13


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Когато Риуджи, буншинът му и Сессоу навлязоха в нивата, усетиха остатъчна аура на чакрата. Тук беше използвана някаква ужасно силна техника, която бе изровила земята и съсипала реколтата, оставяйки след себе си мъртва почва, черна като въглен и с кисел аромат на мокра пепел. На всеки няколко метра се виждаха трапове, дълбоки десетки стъпки, по чиито дъна се въргаляха овъглени картофи. Дъхът засядаше в гърлото и дразнеше сетивата на Риуджи.
Малко преди да влязат в къщата, Сессоу се отдели от тях и заобиколи отзад, където имаше и малък обор. Междувременно, буншинът вече се бе наврял през вратата – беше откъртена от пантите и захвърлена встрани. Не последва унищожението му и Кагами можеше спокойно да влезе. Вътре го завари лепкав сумрак, тежък от миризмата на леш, явно прикривана от киселата смрад на почвата отвън. Къщата имаше само един етаж и две не особено големи стаи. Бяха опоскани до шушка, дори мебели нямаше. Единственото налично, беше някаква лепкава субстанция, която покриваше стените.
Кагами тъкмо посягаше, за да провери какво е веществото, когато воят на вълка му го сепна. Дълъг, протяжен и печален. Идваше откъм задната част на къщата. Същият този вой достигна и до Ооками и Сухито, които все още стояха встрани от действието, вардени от буншинския падарин. Момчето стоеше като препарирано, бледо в немия си ужас и втренчил ококорени очи пред себе си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 13 2017, 10:59 PM
Коментар #14


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Веднъж прекосили разстоянието до къщата, Риуджи и клонингът му се спряха до вратата, хвърляйки си по един намръщен поглед. Особеното усещане от преди малко се беше изострило. Първо беше нивата...нещо със сериозен капацитет за разруха трябваше да е било приложено за такива резултати, остатъчните следи от чакра пък доказваха, че беше замесено едно или повече шинобита. А и тази мокра пепел...беше ли валяло скоро? Какво друго обяснение можеше да има за това водна и огнена стихия да бъдат използвани в едно? Дълбоките дупки бяха още нещо, което трябваше да си отбележи. Добре, сега вече започваше да става интересно. Който и да беше се забавлявал тук по-рано...струваше си за издирвания да го намери и да се позабавлява на свой ред.
Каге буншинът нахлу в постройката, последван след секунда от Риуджи и носовете им почти моментално се сгърчиха в погнуса. Мърша. И абсолютна липса на трупове. Не че миризмата на смърт го отвращаваше, по-скоро не понасяше тази на престоялата смърт.
-А това какво е, чудя се... - проточи звукарят, драсвайки с едно от остриетата на боксовете по стената, колкото да изстърже малко от странното вещество, след което погледна към копието си - Тук трудно ще усетя прецизно миризмата му. И бе това няма нищо друго, нека...
Воят на Сессоу накара издирвания и каге буншина му да се озъбят и да напуснат помещението почти едновременно и много забързано - достатъчно, че излизащият втори Риуджи да изкърти част от вече изстрадалата рамка на вратата в опита си да се провре преди първият да е преминал напълно. Веднъж навън, двамата обиколиха от противоположните страни на къщата, за да се срещнат точно там, откъдето се беше чул воя.

Вторият клонинг също чу воя и реагира почти идентично зениците му се разшириха и зъбите се оголиха моментално при усещането за потенциална опасност.
-Намериха го - опасно проблясващите очи стрелнаха с поглед другите двама до него - Да вървим. Тепърва започва да става...интересно.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 14 2017, 12:44 AM
Коментар #15


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



На Ооками ѝ оставаше единствено да изгледа с неприязън отдалечаващия се Риуджи и да се опита да успокои Сухито.
- Това е просто стара къща, нищо особено - измърмори разсеяно тя, ала погледът ѝ обхождаше теренa наоколо и ѝ даваше всяко право да вярва в обратното. Не искаше да седи отстрани и да чака някой да я призове все едно е каге буншин.
- Виж, сигурно е като със заека сутринта, обаче този път е катерица. Или плъх. - русокоската се усмихна на момчето с безрадостна усмивка. В интерес на истината за разнообразие се доверяваше на инстинкта на Риуджи. Нещо повече, вярваше, че някъде в тази порутена постройка някой страда, може би дори умира. А тя си седеше отвън и бездействаше.
- Мисля, че ще съм по-полезна… - започна Ооками, но беше прекъсната от пронизителния вой на Сессоу, който предизвика незабавна реакция у клонинга-бавачка. Явно бяха намерили нещо. Някой?
Куноичито избърза напред , хвърляйки извинителен поглед към каге буншина.
- Ти си толкова голям и страшен, че ще се погрижиш много по-добре за безопасността на Сухито от мен - загърби го тя и се насочи към задната част на къщата. Сандалите ѝ потъваха в разритата пръст и правеха придвижването ѝ по-трудно, а почти всичко, до което се докоснеше, я караше да изтръпва. Нещо нередно се беше случило тук, полето изглеждаше като сцена на битка, в която се бяха сблъскали природни стихии с огромна сила. Предчувстваше, че става дума за повече от нападение над изолирана ферма. Не беше изключено да има общо с отвличанията. Трябваше ѝ повече информация.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 15 2017, 08:57 PM
Коментар #16


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Групичката завари Сессоу наежен и ръмжащ пред леко открехната двойна порта на обора. Лявото крило се държеше само на горните си панти, не изглеждаше като препятствие. Вълкът определено беше неспокоен. Яростно опънатите му бърни оголваха двата реда смъртоносни зъби, между които се точеха лиги. Щом собственикът му се приближи, звярът приседна, все още вперил див поглед напред и изпънал уши назад. Сякаш вътре се криеше нещо… нечисто. Нещо зло.
– Може би… може би не трябва да влизаме вътре – промълви Сухито иззад гърбовете на другите, свалил кепето си и стиснал го отново като щит. – Нека продължим по пътя си?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 15 2017, 09:43 PM
Коментар #17


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Цялата групичка се беше сбрала пред вратите на обора и само дето не пристъпваше притеснено от крак на крак. Риуджи изгледа настръхналия вълк малко накриво. След всичко преживяно последните няколко години, Сессоу точно сега ли беше намерил да се държи като неспокойно кутре? Никак не му прилягаше, а още по-малко прилягаше на трите идентични образа на едри, зли, покрити с белези издирвани шинобита, които си разменяха леко объркани погледи. Нещо зло вътре? Имаше и нещо зло навън, което прогресивно се озлобяваше от липсата на забавления и съвсем нехарактерното поведение на другаря му.
-Спри да се излагаш, пъзльо - звукарят перна ухото на вълка, колкото да му привлече вниманието - Толкова бързо ли забрави какво се случва на всичко, което ни смущава? Добро, зло...всичко, що е живо, умира - Риуджи сви рамене и махна с ръка пренебрежително към Сухито, без да се обръща - Ще продължим след малко, първо искам да размятам какъвто дразнител намеря вътре. Няма да се бавя...все пак препоръчвам да се отдръпнете няколко крачки назад.
Белязаното шиноби се приведе заедно с двата си каге буншина, оглеждайки вратата срещу него. Не можеше да отрече, че това беше странно. Сессоу на практика никога не реагираше така, още по-малко пред врата, от която не излизаше някакво умопомрачително чудовище. Каквото и да беше това вътре...защо стоеше там? Ако беше толкова опасно, защо не беше решило вече да се нахвърли на неканените посетител? Дразнещо, дразнещо...въпросите без отговор не допринасяха особено за ведрото му настроение. Щом нещото не искаше да излезе на чист въздух, то Риуджи щеше да го лиши от възможността да мръдне където и да било повече.
-Чук-чук! - изрева оглушително единият каге буншин, скочил, за да разбие горните панти с коляно при нахълтването си в обора. Вторият зае позиция встрани от вратата, дебнейки за каквото и да било опитващо се да излезе. Самият Риуджи пък се беше снишил до земята и се изстреля миг след първия клонинг, така, че двамата да не се пречкат един на друг заради височината на респективните им щурмове. Сессоу пък се изтегли с няколко крачки назад, близо до Ооками и Сухито, още приковал поглед във входа, така, че да се изстреля към всеки потенциален враг, който успееше да мине през влизащия на скорост издирван и неговото копие...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ооками Шируба
коментар Feb 15 2017, 10:48 PM
Коментар #18


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 2,325
Регистриран: 23-October 07
Град: София
Потребител No.: 565

Информация за героя

Възраст: 22


HP: 208
CH: 600
ST: 480 RM: 29

Сила: 104
Интелект: 300
Воля: 180
Бързина: 240
Статус на героя: Missing Nin - her whereabouts are unknown, until she sets foot in a shinobi village. Searched for by Konoha but not as a criminal.



- Сухито, ти най-добре остани отвън. - предложи Ооками, спирайки за момент поглед върху разтрепераната фигурка на момчето. Той не се ѝ опитваше да прикрие ужаса си и тя го разбираше прекрасно. Проблемът беше, че нервният му тик да мачка кепето си всеки път, когато се почувства застрашен, автоматично задействаше нейния нервен тик да се пресяга към белега от дамгата. А това я дразнеше ужасно. В потенциална покер игра новопридобитият недостатък би ѝ струвал прескъпо. Добре, че шансовете за такава намаляваха прогресивно с всяка крачка към сумрачния обор.
Изненадващо, Ооками не споделяше напрежението на компанията. Изпитваше единствено, каквото чувстваше всеки път, щом станеше дума за безобразията с изчезналите шинобита. Хладна омраза, гарнирана с горчивина. В момента дори не беше сигурна дали това към което се приближаваха имаше общо с инцидентите, но част от нея вече се беше пренавила.
Риуджи и клонингът му нахлуха през входа на обора във формация, която не можеше да се нарече по друг начин освен отиграна, и тя побърза да ги последва, разминавайки се със Сессоу. Преживя момент на слабост, в който съжали вълка за порицанието, което беше отнесъл. Но и малко ѝ олекна, че спътниците ѝ не бяха съвсем лишени от някои по-общочовешки характеристики. Като чувство за самосъхранение, например.
Преди да потъне в сумрака на обора, Ооками се обърна и метна на Сухито един кунай.
- Няма да ти потрябва, но в случай, че ти потрябва - намигна му тя и се затича след Риуджи. Не беше способна да поддържа неговото темпо и ниво на ентусиазъм, но не биваше да се оставя да бъде разделена от групата, особено сега, когато се хвърляха към непознатата прокоба.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Feb 15 2017, 11:43 PM
Коментар #19


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



За всеобща изненада, или пък не, и този път нищо не ги нападна. От вътрешността не изскочи адово изчадие. Въпреки това, Сессоу се запъна и далеч не се изстреля. По-скоро направи предпазлива крачка и изви един плачевен тон, когато ги удари смрадта от вътрешността на обора. Тя сякаш бе еволюирала до жив организъм със собствена сила и воля, която се бореше с тази на другите и обещаваше да надделее, ако не пазеха сетивата си.
Крилата паднаха и постройката беше окъпана от яркото слънце, напичащо в гърбовете на шинобитата. Оборът беше напълно празен, като се изключеше забитият в центъра му кол. А на него – нанизаното по дължина човешко тяло, от чиято раззината уста стърчеше заостреният връх. Крайниците стърчаха встрани и въпреки че кръв не капеше, ясен знак, че зверството е извършено отдавна, все още потрепваха конвулсивно. Земята в основата на кола и самото дърво бяха почернели от стара кръв, изляла се в следствие на ужасяващите разкъсвания, предизвикани от нанизването. Риуджи и последвалата го Ооками осъзнаха, че се хвърлят право към тази сюрреалистична гледка, обгърната от едва видим и танцуващ под слънчевите лъчи чакра щит. Нямаше как да се сбърка, стенанията, които издирваният беше дочул, идваха точно от поруганото тяло пред очите му. Но как?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Кагами Риуджи
коментар Feb 16 2017, 12:33 AM
Коментар #20


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Yugen

Коментари: 5,237
Регистриран: 12-October 07
Град: Behind u >:D
Потребител No.: 448

Информация за героя

Възраст: 25


HP: 600
CH: 274
ST: 906 RM: 25

Сила: 300
Интелект: 137
Воля: 252
Бързина: 453
Статус на героя: Intoxicated (-50 speed, -50 strength, blurred vision, limited hearing and olfaction)



Засилката на Риуджи и копието му беше достатъчно силна, че да се наложи и двамата да заорат с крака и ръце по земята, за да я убият преди да връхлетят върху жертвата пред тях. Успяха, макар и на косъм - каге буншинът се закова на около метър от бруталната гледка, изръмжавайки в лицето на стенещия човек...ако нещото още изобщо можеше да се нарече така. Едва тогава миризмата ги връхлетя, още по-силна от предната, витаеща в къщата, и погледът и на двамата се изцъкли за миг. Това беше прекалено. Някой сякаш нарочно се гавреше с изостреното му обоняние, с момент, в който така или иначе започваше да се изнервя. Самата гледка иначе не го трогваше особено - самият той беше причинявал и по-лоши неща на хората, макар да не го правеше, за да измъчва и причинява болка...а за да убива и да се храни. Това го дразнеше допълнително в случая - това пред него си беше чисто разхищение без видим смисъл или причина. Нямаше съмнение, че изобщо нямаше да хареса който и да се беше погрижил за това. Подозираше, че ще се окаже точно от онзи самонадеян, леко усмихващ се садистичен тип, който се усмихваше единствено когато се гавреше с много по-слаби от него. Мразеше такива индивиди, най-вече защото обикновено бягаха далеч от възможността да се опитат да направят същото на някой, който можеше да им се опълчи. Страхливци, неосъзнаващи собствената си слабост, играещи си на демони сред овчици. Как обожаваше да разкъсва точно такива докато още бяха живи...
-Щита го искам долу - излая Риуджи, без да отделя внимание дори да проучи въпросната защита по-добре - Трябва да подишам малко по-нормален въздух.
-Сякаш аз нямам обоняние...добре, поне ще си го излея малко - изръмжа клонинга но се обърна към кола и оголи зъби, скачайки право към щита и набитата на кол фигура. Последва Гоукен към защитната техника, после още един и още един...клонингът озверяло налагаше полето, очевидно без намерение да спира преди то да рухне.
През това време Риуджи излезе през вратата, изкъртвайки ядно каквото беше останало от нея със замах, след което бръкна в чантата си и изкара от нея заекът, който беше хванал по-рано. Имаше нужда от нещо, което да го фокусира, да спре съзнанието му от това да се отдаде на гняв и глад. Издирваният впи зъби в трупа и откъсна по-голямата част, преглъщайки го почти без да дъвче. Остатъка подхвърли на Сессоу докато бършеше кръвта с предмишница:
-Не че заслужаваш награда... - изсумтя кисело белязаният, видимо по-спокоен от преди секунда - После искам да притичаш до там, където си си забравил топките и да си ги прибереш, бива ли? - Сессоу го изгледа недоволно, но не пропусна да нагълта остатъка от дивеча.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 страници V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):