IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

4 страници V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Реставрацията, Карума Кимишики
Ягуро Ирикаши
коментар Sep 10 2010, 09:28 PM
Коментар #1


Суна/АНБУ
Икона на група

Група: Root Admin
Коментари: 3,337
Регистриран: 28-June 09
Потребител No.: 7,642

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 402
CH: 286
ST: 416 RM: 22

Сила: 201
Интелект: 143
Воля: 181
Бързина: 208
Статус на героя: Cursed



Карума Кимишики пристигна на мястото където я беше пратил казекагето. Тук трябваше да намери един сак пълен с инструменти нужни за извършване на реставрацията на сградата. Наоколо нямаше нищо освен една сграда, която изглеждаше доста пуста.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 10 2010, 09:36 PM
Коментар #2


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето не можеше да мечтае за по-добра иницеатива ... да възтановиш книжарницата на селото е нещо просто прекрасно. Затова докато излизаше от събранието и мислеше колко полезна ще бъде, момичето мислеше накъде да тръгне. Първо да види какво ще й трябва като материал или дирекно да ходи за материали и след това направо при книжарницата. Докато разсъждаваше момичето се опитваше да реши... според нея по-правилно ще е ако утиде първо на адреса даден от казакагето и после ако не й достигнат да се върне за още. Ако пък са много да ги върне (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) . Момичето се запъти към адреса от който трябваше да вземе материал.

П.П. ъъъ нещо не се получи :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 10 2010, 09:38 PM
Коментар #3





Guests






Докато Карума оглеждаше сградата зад нея се чу някакъв странен глас.
- Влез вътре. Чакат те. - възрастен мъж с дълга брада сочеше с пръст сградата пред момичето. Видът му бе стряскащ, а начина по който говореше още повече.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 10 2010, 09:39 PM
Коментар #4


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето погледна мъжа очудена. Тя леко се поизплаши от него, каза му "мерси" и бързо влезе вътре за да вземе материали и инструменти за книжарницата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 10 2010, 09:42 PM
Коментар #5





Guests






Една дебела жена се показа отвъртре и започна да оглежда Карума. По видът на помещението тук не идваха често купувачи. Тук таме по витрините се забелязваха различни инструменти. След като жената свърши с прегледа с груб глас се обърна към генина:
- За инструментите ли си тук? - попита тя като изпърса устата си с ръка. Крайно гнусно...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 10 2010, 09:45 PM
Коментар #6


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето забеляза жената, и й отговори подобаващо:
-Да! Аз ще ремонтирам книжарницата на селото която беше разрушена от Акатски.
След това момичето гордо тръгна към госпожата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 10 2010, 09:47 PM
Коментар #7





Guests






Жената се наведе и изкара някакъв куфар. След като го отвори и се увери, че всички инстрменти са там тя отново го затоври и протегна лявата си ръка.
- 250 ryo. - заяви твърдо продавачката.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 10 2010, 09:49 PM
Коментар #8


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето погледна много очудено и каза:
-Нооо... аз нямам толкова пари... кагето на селото не е ли платило за инструментите и материалите. Все пак е за селото всеки помага с каквото може нали така?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 10 2010, 09:52 PM
Коментар #9





Guests






Жената вдигна ръката си и блъсна по масата. Прибра куфара след което каза:
- Няма безплатен обяд моето момиче.
След това започна да се чеше по главата. Движенията на продавачката бяха крайно груби и непедантични. Държание което не подхождаше на една жена.
- Виж скъпа. Може и да измислим нещо, склонна ли си да преговаряме? - мазно попита тя.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 10 2010, 09:56 PM
Коментар #10


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



-Зависи какво имате предвид... според мен може и да се получи, но никой незнае.
След тези думи момичето сложи раката си на брадичката наведе се леко напред към жената и я погледна лошо...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 10 2010, 11:01 PM
Коментар #11





Guests






Жената се оригна звучно след което започна да обеснява:
- Онзи старец отвън...Говори се, че има огромно богатство. Ако успееш да го намери ще ти дам инструментите. - след тези думи жената започна да си бърка с пръст в носа, а след това продължи и с ушите.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 11 2010, 12:55 PM
Коментар #12


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



-Какво е богатството му... или по-скоро какво трябва да търся ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 11 2010, 01:22 PM
Коментар #13





Guests






Жената продължи да си бърка в носа. Изкара един малък сопол и замери Карума с него.
- НИКОЙ не знае... - жената шушукаше на момичето. Явно тя трябваше да разбере от вързрастният мъж.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 11 2010, 01:38 PM
Коментар #14


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Карума като видя летящия сопол към нея го избегна с лека крачка встрани и после тръгна да търси мъжа за да може да го попита за богатството му. Момичето излезе извън зградата и се огледа за мъжа.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 12 2010, 02:08 AM
Коментар #15





Guests






От дядото обаче нямаше ни най-малка следа. Къде ли се беше изгубил?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 12 2010, 02:11 PM
Коментар #16


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето започна да се чуди какво става... трябваше да вземе само едни инструменти а стана толкова сложно... Тя реши да попита някой къде може да го намери и започна да се оглежда ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 12 2010, 06:35 PM
Коментар #17





Guests






Улицата беше пуста. Около магазина нямаше никой. Единственото което можеше да забележи бе, че бастуна на който дядото се бе подпирал преди малко все още е тук. Как ли се е придвижил без него? Нещата изглеждаха доста съмнителни.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 12 2010, 10:18 PM
Коментар #18


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето си помисли че може някой да го е отвлякъл за неговото богатство което бе нужно за да го даде на жената в магазина за да вземе инструментите и чак след това да започне да поправя книжарницата. Момичето взе бастуна и реши да провери дали дядото не е в къщата си, затова тя се върна обратно в магазина и попита продавачката къде живее странния старец. Момичето се върна в магазина дирекно влизайки с думите:
-Извинете знаете ли къде живее старчето ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Аказичи Фубику
коментар Sep 12 2010, 11:45 PM
Коментар #19





Guests






Жената се ядоса и тръшна с ръка по една от витрините.
- Аз от къде да знам бе момиче, оправяй се сама ако искаш инструментите. - тя крещеше силно на генина и явно си нямаше и представа къде живее старецът.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карума Кимишики
коментар Sep 13 2010, 12:01 AM
Коментар #20


Суна/Генин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 102
Регистриран: 3-April 10
Град: София
Потребител No.: 11,446

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 54
CH: 156
ST: 96 RM: 15

Сила: 27
Интелект: 78
Воля: 67
Бързина: 32



Момичето се отчая и излезе отново извън магазина бързо бързо и започна да търси някаква следа която можи би щеше да я отведе до стареца. Тя имаше само бастуна му, който беше в рацете й. Момичето започна да оглежда мястото където седеше стареца. Можеби можеше да има още нещо освен бастуна му. Тя оглеждаше и бастуна внимателно за да може ако има нещо което да й подскаже накъде да ходи за да намери дядото с неговото "богатство".
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 страници V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):