IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

> Скритата лаборатория на Орочимару

2 страници V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> Група три
Оценка 4 V
Юуудай Шимизу
коментар Sep 11 2013, 12:23 AM
Коментар #21


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Червенокоското се спря за момент, когато в мрака се очерта фигура на човешки силует. Факлите явно не вършеха достатъчно добра работа, че да позволят лицето му да бъде разкрито, но имаше някои черти, които можеха да бъдат забелязани от разстояние, или по-скоро отсъствието им да беше на лице. За момента бившия чуунин не забелязваше нищо познато, което от своя страна бе много вероятно да зачеркне Орочимару като вариант, но по-лошото беше, че не знае какво може да очаква. Дясната му ръка бавно се вдигна над рамото, като дланта му бе изпъната. За успокоение на компанията му, не бе придружена от лявата, за да оповести някакво неочаквано желание да се предаде на непознатата фигура. Беше просто знак за хората зад него да изчакат, а освен това и умишлено беше избрал тази ръка, защото в тази си позиция с едно извъртане на китката и още няколко прости движения бяха достатъчни да освободи масивното си оръжие. Междувременно лявата ръка се бе настанила върху механизма, чиято цел бе да откопчава ремъка, придържащ масивното оръжие към тялото му, очевидно подготвен за действие. Юуудай бавно приплъзна левия си крак, но от толкова малко действие шанса за ответна реакция бе минимален, за това просто продължи напред, все още с бавна, но значително по-едра крачка. Искаше да знае първо какво, или по-скоро, кой ги посрещаше, а чак тогава щеше сам да прецени дали да го третира като враг или не. Шанса обаче именно тази фигура да влияе върху печата му бе сравнително висок, имайки предвид, че до тук не беше срещал никой друг, но като по начало трябваше да свърже присъствието с някакво лице, ако този отсреща изобщо имаше такова. Бавните и плавни движения на гладиатора някак му оставяха достатъчно време да следи ситуацията внимателно, докато се приближаваше към силуета, а тялото му бе готово да отреагира подобаващо ако "сянката" излезеше от пасивното си състояние. Очите му бяха приковани, взирайки се през мрака в опит да привикне, въпреки разсейващите играещи огънчета от факлите около него. През цялото време не беше издал дори и звук.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зумо Токатаки
коментар Sep 11 2013, 01:54 AM
Коментар #22


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,636
Регистриран: 2-August 08
Град: много як град
Потребител No.: 2,596

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 400
CH: 466
ST: 400 RM: 27

Сила: 200
Интелект: 233
Воля: 202
Бързина: 200
Статус на героя: - Unlimited potential




Както си вървеше спокойно зад мистериозното шиноби, Токатаки изведнъж забеляза как Юуудай повдигна дясната си ръка в знак на групата зад него да спре. Зумо много се учуди на това действие на непознатия. Когато обаче се вгледа малко по-добре в тъмнината пред тях, конохчанина забеляза силует, който наподобяваше на човешка фигура. "Ей сега я втасахме...", бяха първите мисли, които преминаха през главата на генина. Младежа обаче забеляза, че тази човешка фигура не предприема никакви действия срещу групичката. Дали бе уплашена от численото превъзходство и какво изобщо правеше тук, на това място? Много въпроси на които Зумо нямаше време да търси отговори. Конохчанина реши веднага да премине в бойна позиция. Всяко непознато шиноби, което се изпречеше пред групичката, Токатаки считаше за враг до доказване на противното. Генина с бавно и плавно движение сложи ръка върху дръжката на катаната си, готов да отреагира при евентуален конфликт със странника. Все пак младежа не можеше да взема решенията на своя глава, щом се намираше в група, така че той щеше да изчака следващ сигнал от Юуудай, също както и скрития да излезе от мрака.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ленн Тао
коментар Sep 11 2013, 12:57 PM
Коментар #23


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 613
Регистриран: 20-September 08
Потребител No.: 3,001

Информация за героя

Възраст: 17


HP: 96
CH: 92
ST: 88 RM: 13

Сила: 48
Интелект: 46
Воля: 51
Бързина: 44



Младият шиноби видя даденият "знак" от непознатия, който му се стори странен или поне така беше докато не видя "силуета" пред тях. Явно не бяха сами тук. "Силуета" не бе далеч от "групата", но въпреки, че за сега просто "стоеше" това не означаваше, че не е враг. След известни размисли Тао стигна до заключението, че колкото повече се доближаваха до "силуета" толкова повече се изменяше състоянието на "лидера" на групата. Дали този странник не влияеше по някакъв начин на "лидера"? Или това беше просто някакво съвпадение. Все още не бе ясно за Тао, но все пак каквото и да е "това нещо" пред тях те трябваше да бъдат нащрек. Ленн се приготви за евентуална битка ако този пред тях не бе добронамерен. Вероятността да е просто изгубен или да е затворен тук бе по- малка от колкото да е поставен с цел да охранява нещо/някой. Но за да се разбереше групата трябваше да види как е настроен спрямо тях и чак тогава Ленн можеше да направи своето окончателно заключение. До тогава всичко бе просто предположение. Затова момчето зачака да види развитието между "силуета" и "лидера"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карасу Феърчайлд
коментар Sep 11 2013, 03:03 PM
Коментар #24


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 1,109
Регистриран: 13-August 10
Град: Велико Търново
Потребител No.: 12,100

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 30/30
CH: 176/176
ST: 190/190 RM: 14

Сила: 15
Интелект: 88
Воля: 30
Бързина: 95



Едва бяха мръднали от последното спиране и отново трябваше да забавят ход. "Какво пък сега..." - зачуди се куноичито, едва излязла от мислите си за генджутсуто преди малко. Тя подаде глава настрани, защото не можеше да види какво има пред тях от Юуудай и Зумо. Като й привикнаха очите да гледа надалеч в не супер добре осветеното помещение, Сатори забеляза някакъв силует наподобяващ човешка фигура. Не очакваше скоро да намерят някой, тъй като изглеждаше изоставено до този момент. Дали "сянката" беше враг или приятел ? Това вероятно беше въпросът, който вълнуваше всички. "Пазач ? Или може би избягала жертва ? А защо не странник като нас, влязъл от друго място, тъй като печатът си беше още здрав ние като дойдохме ?" Няколко варианта се появиха в главата на момичето. Предстоеше им да разберат, тъй като мечоносецът потегли отново, този път още по-бавно. Очевидно, заради ръката му, която се беше насочила към оръжието, червенокосия не разпознаваше фигурата отсреща все още. Комейджи бръкна в нинджа чантичката си и извади един кунай, в случай, че нещо се случеше. Имаше вариант "лидерът" им да го познаваше и това да беше заблуда от негова страна. Всичко да беше капан. С един замах на меча си имаше шанс да им отсече главите. Сатори застана точно зад Зумо, като съвсем леко си подаваше едното око, за да вижда какво става.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Sep 13 2013, 11:32 PM
Коментар #25


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,583
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



Юуудай се подготви за битка. Направи знак на останалите и адреналина в телата на всички се покачи с цял пункт. Пред тях имаше някой, който влияеше на техния "лидер" само с присъствието си. А това не можеше да е добър знак:
- Чувам ви. Чувам всяка ваша стъпка откакто решихте да нахълтате в последния ми дом.
Гласът беше мъжки. Дрезгав, но някак лишен от тон. Звуците от устата му бяха лишени от вибрация:
- Чувам ви, но не ви виждам. Мога да чуя сърцето ти... носител на Орочимаровия печат. Същия като моя.


Цитат(Зумо Токатаки @ Sep 11 2013, 02:54 AM) *
"Ей сега я втасахме..."
беше подходяща мисъл в този момент. Зумо имаше право, но това не го накара да се поколебае когато хвана дръжката на катаната си.

За жалост обаче Тао реши да отстъпи светлината на прожекторите и да се скатае този път като немият кибик.

Сатори подобно на Зумо, посегна към едно от оръжията си - кунай. Тя извади от нинджа чантичката си кунай и се скри зад гърба на Токатаки. Това й осигуряваше жив щит, което означаваше че всички наранявания щеше да поема Зумо, а тя в замяна щеше да остане невредима и щеше да му пазе гърба от изненадващи атаки.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зумо Токатаки
коментар Sep 14 2013, 07:04 PM
Коментар #26


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,636
Регистриран: 2-August 08
Град: много як град
Потребител No.: 2,596

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 400
CH: 466
ST: 400 RM: 27

Сила: 200
Интелект: 233
Воля: 202
Бързина: 200
Статус на героя: - Unlimited potential




"Почакай малко... Носител на Орочимаровия печат... Мистериозното шиноби! Ето защо изпитваше такива пристъпи на болка. Боже... Надявам се всичко с лидера да е наред...", помисли си Зумо. Той чак сега загря, защо всъщност Юуудай изпитваше болка от време на време. Въпреки заплашителните думи на скрития, Токатаки нямаше да отстъпва. Щеше да следва всяка команда на своя лидер. Щом той познаваше мястото най-добре, значи щеше да знае и най-доброто решение в конкретните ситуации. Разбира се, генина не можеше да остави цялата отговорност да бъде хвърлена на плещите на Юуудай. За това конохчанина щеше да помага с каквото може на мистериозното шиноби пред себе си, а и на останалите. Токатаки усети, че Сатори се скри зад неговото тяло, което означаваше, че ако тя бъдеше атакувана, Зумо щеше да поеме ударите. Това не притесняваше конохчанина изобщо. Сега най-важното беше Юуудай да даде своята команда, защото приказките на скрития изобщо не се харесаха на генина. Групичака трябваше да внимава въпреки численото превъзходство. Тук явно шинобитата щяха да са много опасни.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ленн Тао
коментар Sep 15 2013, 09:34 PM
Коментар #27


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 613
Регистриран: 20-September 08
Потребител No.: 3,001

Информация за героя

Възраст: 17


HP: 96
CH: 92
ST: 88 RM: 13

Сила: 48
Интелект: 46
Воля: 51
Бързина: 44



Изглеждаше, че "силуета" е знаел за присъствието на групата още от самото начало. А казаното от него за Орочимаровия печат потвърди съмненията на Тао за "пристъпите" на болка върху техния лидер. Този странник наистина оказваше голямо влияние върху лидера им дори само с присъствието си. Това не беше на добре. Едва ли нещата щяха да се разминат спокойно и то само с размяната на няколко приказки. Казаното от силуета, че нахълтват в "последния му дом" значеше, че са във ролята на нарушители и може би този "странник" щеше да защити своя дом. Момчето престъпи няколко крачки напред като се изравни с Зумо и се приготви за евентуална битка ако разбира се се стигнеше до такава. Тао очакваше следващия знак на своя лидер и ако той бе за битка, момчето щеше да е готово да действа.

ПС: Защо нямам нинджа чантичка ? Липсва информация в профила ми за такава.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Sep 17 2013, 12:51 AM
Коментар #28


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Младежа се спря на място, когато най-накрая получи някаква ответна реакция, но тя беше достатъчна, че да му помогне в разпознаването на силуета. По-скоро отписа предположенията си, щом спомена за сходната им черта.
- Експеримент. - промълви червенокосия. Думите му обаче останаха чути само от самия него, а може би и от човека отсреща. Гласа му беше твърде необичаен, това накара Юуудай да се осъмни дали фигурата пред него бе истинска, или печата му реагираше дори на чакрата, вкарана в потенциална илюзия.
Последвалата техника беше проста, но до колко беше логична ...
Името и дори не беше произнесено, а бившия чуунин се опита да провери и евентуално развали генджутсу, ако то съществуваше. Ако ли не - налагаше му се да измисли какво да прави с личността пред него. Очевидно не беше някой полезен, тъй като също не бе намерил начин да се отърве от проклятието, а и много вероятно нямаше желанието. Искаше просто да се гуши из тунелите, които едно време са били дом на бялата змия. Самата мисъл, че подобен жалък тип хора съществуваше, караше тялото на зеленоокия да изпита онази неприятна тръпка, а съзнанието му искаше просто да го избави от мъките на безсмисленото му съществуване.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Sep 17 2013, 01:25 AM
Коментар #29


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,583
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



Зумо чакаше решението на своя лидер.

Тао пък едва сега забеляза липсата на нинджа чантичката си. Проблематично, защото сега оставаше въоръжен единствено с уменяита, техниките си и най-вече острия си ум.

Предположението на Юуудай, че са под генджутсу обаче беше грешно. Всичко в тунела което щеше да се случва от тук нататък щеше да бъде истина.

Шинобито пред група три престъпи напред и излезе от сенките. Беше Досу Кинaта. Той бе шиноби изчезнал в архивите на времето. Последния път когато външния свят бе срещало Досу беше на един известен чуунински изпит в Коноха. Тогава Досу се бе изправил пред Гаара, който го бе почти унищожил. Нищо, което Орочимару обаче не би оправил с няколко хирургични инструмента. Сега цялото тяло на шинобито бе покрито с бинтове, но освен тази му очевидна слабост той разполагаше и с няколко предимства. Първото беше, че тунела в който се намираха беше тесен. Това означаваше, че броят на групата нямаше значение, защото можеха да се бият с него само и единствено един по един. Най-отпред стоеше Юуудай, след него Тао, след него Зуми и най-отзад Сатори. Другия факт беше, че не можеха да минат зад него заради тесния тунел:
- Чувам чакрата ти. Чувам я как се опитваш да премахнеш генджутсу, но това няма как да стане. Това което ще ви причиня няма да е просто илюзия...
Белите бинтове по Кината започнаха да почерняват от прокълнат печат. Ето какво караше Юуудай да реагира така по-рано. "Лидера" на групата бе изправен пред тежко решение. Да се отдадеше ли на прокълнатия си печат в този миг или да се изправи пред Досу в тази си форма. Щеше да е обаче далеч по-отслабен заради болката от печата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Sep 18 2013, 04:18 PM
Коментар #30


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Червенокосият изцъка, някак недоволно. Печатът му реагираше на отсрещния, а тялото му не бе в най-добрата си кондиция поради тази причина. Поддаването определено не бе нещо, което възнамеряваше да направи, поради една проста причина – липсата на контрол. Независимо колко по-лесно щеше да му стане да надвие опонента си, след като веднъж бе добил същия прилив на чужда чакра, липсата на контрол притесняваше младежа повече от текущото му състояние. Опонента пък не беше от най-известните, но все пак Юуудай разполагаше с някаква информация, която да спомогне за решенията му. До колкото беше чувал около появата на звукаря на отминал чуунински изпит – познанията му към звука и вибрациите бяха завидни, а допълненията на ръцете му позволяваше да генерира и насочва звука, за да атакува по един доста неприятен и хитър начин. Докато нямаше достатъчно близки физически срещи с шинобито срещу себе си, нещата нямаше да бъдат толкова опасни. Не беше сигурен обаче, как би реагирало оръжието му на механичните вълни, създадени от звука. Всеизвестен факт беше, че те се разпространяват най-бързо в твърди тела и в частност – стомана. Тоест ако меча му бе хванат си беше еквивалент на физически контакт, независимо, че дължината на оръжието надхвърляше 180 сантиметра. Дори да не бе изследвал структурата на сплавта, от която бе създаден меча му, Юуудай не можеше да разчита, че някой бе предвидил да добави някоя друга суровина, която щеше да намали скоростта на разпространение. Имаше един много по-надежден вариант, но той щеше да остане на много заден план, все пак не можеше да стига до най-дълбоко скритите си козове още с първия си ход. Точно поради тази причина младия Коусей реши да провери ответната реакция към чакра елемента си, без да създава каквато и да е физическа връзка между себе си и Досу, а заедно с това и да изпревари звукаря, като направи първия ход, възпрепятствайки го да се спусне напред и драстично да скъси разстоянието помежду им. Наизустените печати бяха пресъздадени за секунда, името на техниката обаче остана неизречена. Дори Досу да чуваше чакрата, която биваше подготвена, а заедно с това и водата, която се материализираше в тялото на Юуудай - нямаше как да знае коя водна техника възнамерява да използва, освен ако не бе налице богат опит срещу суйтонисти. В момента в който бившия чуунин бе приключил с изпълнението на поредицата от печати, които всъщност представляваха разнородни форми образувани от позиция на дланите му и сплитане на пръсти, една компресирана водна топка бе изстреляна срещу целта му.
Знаеше, че този ход щеше да породи контра атака, за която да се подготви. За съжаление обаче, дори без да поглежда през рамо – знаеше, че „другарите“ му едва ли бяха достатъчно досетливи, че щеше да е по-добра идея оттеглят, освобождавайки място и на гладиатора да направи същото, тъй като щеше да им е далеч по-лесно да срещнат подобен тип враг на открито, пред това да го срещнат в тунел. Дори и червенокосият да не се досещаше, или може би не искаше да мисли върху това, как Досу би използвал пространственото предимство на помещението за да използва техниките си, освен че щеше да се бие с тях един по един.
Всички тези ограничения от страна на пространство, време и опции притискаха зеленоокия, карайки го да прибегне към друг алтернативен вариант, който обаче бе много вероятно да остане предвиден, или по-скоро чут от шинобито отсреща. Ако подозренията на бившия чуунин бяха правилни, дори заедно с моментното разсейване, Досу долавяше сегашните му движения. Звука от увиване на листче хартия около дръжката на кунай със сигурност остана недочуто от временните му съотборници, докато ръката на Юуудай се мотаеше из нинджа чантичката му. Дори той самия не го долавяше, но съвсем скоро щеше да разбере как стояха нещата отсреща, когато вече хвърляше оръжието по посока на бинтования, целейки се в една от основните на близките факли, на метър пред „експерта по звуците“. Стига взрива да го спипаше, ефекта щеше да е един и същ, независимо дали експлозията бе пред звукаря или съвсем малко в страни от него.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зумо Токатаки
коментар Sep 18 2013, 05:07 PM
Коментар #31


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,636
Регистриран: 2-August 08
Град: много як град
Потребител No.: 2,596

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 400
CH: 466
ST: 400 RM: 27

Сила: 200
Интелект: 233
Воля: 202
Бързина: 200
Статус на героя: - Unlimited potential




Името на непознатото шиноби се стори познато на Токатаки. Точно така, Зумо беше чувал разни истории за този Досу, когато се бил явявал на чуунински изпит в Коноха. Интересно, но сега изглеждаше дори още по-опасен от какъвто хората го представяха в разказите си. Ето обаче, че лидера на групата веднага предприе бойни действия, вместо да оставя звукаря да нападне пръв. Конохчанина прецени, че не са в много изгодна позиция да водят битката тук, още повече, че шинобито срещу тях умееше да контролира звука, а в този коридор звуковите вълни отекваха и увеличаваха силата си. В момента в който Юуудай стартира своите бойни действия, генина бавно започна да отстъпва назад, като така подканваше и другите да сторят същото. Ако битката се проведеше на открито, численото предимство щеше да е голям бонус за групата. Младежа винаги беше готов да се включи в битката. Той все още не пускаше дръжката на оръжието си, а и гледаше да прикрива гърба на лидера. Все пак сега той пое инициативата да напада, а и нямаше как да е иначе, защото не можеха всички да нападнат едновременно в това тясно пространство. Важното сега беше да изкарат звукаря на открито и тогава всички заедно щяха да му видят сметката.

Името на странното шиноби се стори познато на Токатаки. Точно така, Зумо беше чувал истории за този Досу за това как той се бил явил на чуунински изпит в Коноха преди много време. Странно, но сега той изглеждаше дори още по-опасен от какъвто го описваха хората в разказите си. Ето обаче, че лидера на групата не се поколеба и първи атакува натрапника. Конохчанина прецени, че в този тесен коридор, шансовете им да се справят със звукаря са много малки. Досу можеше добре да контролира звука, а звуковите вълни отекваха в това тясно помещение, което увеличаваше предимството му. Точно за това генина започна бавно да отстъпва назад, като така подкани и останалите от групата да сторят същото. Младежа винаги можеше да се включи в битката, но сега Юуудай бе поел инициативата и Токатаки трябваше да му пази гърба. Младежа все още стискаше здраво дръжката на оръжието си, за да може да отреагира във всеки един момент. Важното сега беше да успеят да изкарат звукаря навън, защото тук нямаше как да се бият с него едновременно, а трябваше да се редуват. Щом обаче успееха да го измъкнат на открито, численото превъзходство щеше да е в бонус на групата и така всички заедно щяха да му видят сметката. Нямаше как да е иначе, ако те искаха да продължат по-напред в приключението си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ленн Тао
коментар Sep 18 2013, 10:49 PM
Коментар #32


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 613
Регистриран: 20-September 08
Потребител No.: 3,001

Информация за героя

Възраст: 17


HP: 96
CH: 92
ST: 88 RM: 13

Сила: 48
Интелект: 46
Воля: 51
Бързина: 44



Излизайки от тъмнината младият шиноби най- накрая видя опонентът на групата. От това което бе слушал за него бе, че е изчезнал при един от чуунинските изпити. Държанието му спрямо групата не изглеждаше да е добронамерено, но какво друго можеше да се очаква от един звукар освен омраза и безразличие към другите. Поне това бяха впечатленията на Тао за звукарите съдейки по свой стари сражения със тях, но не това беше важното в момента. Целта им бе да го победят за да продължат напред, но това едва ли щеше да е толкова лесно докато се намираха в неговият дом. Групата трябваше да го подведе да излезе навън не само, защото щеше да е на открито, но и защото тук можеше да има капани, които той да използва като предимство срещу тях. Освен, че групата се намираше на негова "територия" и всичко можеше да е заплаха за тях друга причина да го изведат навън бе, че тук мястото не бе достатъчно всички да атакуват заедно трябваше да действат един по един. Това намаляваше шансът им за успех. Докато Тао размишляваше внезапно момчето видя атаката на техният лидер спрямо опонентът им. Изглеждаше, че битката току що започна, затова момчето отново се концентрира върху случващото се за да може в всеки един момент да помогне на техния лидер. Атаката на Коусей с куная бе знак, че групата трябва да отстъпи назад давайки възможност и на него да се отдръпне от взрива, затова и Тао започна бавно да отстъпва назад както останалите от групата надявайки се Досу да ги последва отвън.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карасу Феърчайлд
коментар Sep 19 2013, 12:40 AM
Коментар #33


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 1,109
Регистриран: 13-August 10
Град: Велико Търново
Потребител No.: 12,100

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 30/30
CH: 176/176
ST: 190/190 RM: 14

Сила: 15
Интелект: 88
Воля: 30
Бързина: 95



** Макар на Юуудай поста да се вижда, защото е админ, ще го третирам като още в одобрение и все едно не знам какво е писал, иначе бих действал по различен начин.

Ето, че мъжът, както предполагаше Сатори според гласа му, най-накрая се разкри. Външният му вид не беше на някой манекен във всеки случай. Бинтовете му показваха, че скоро бе претърпял нещо неприятно. Момичето бе чувало, че Орочимару обичал "медицината", така че нищо чудно човекът пред тях да е някакво тестово зайче и да изглежда така точно заради господаря си. Е, с бинтове или не, по думите му изглеждаше, че няма намерение да ги пропусне да минат или да ги остави да си ходят.
По едно време куноичито се зачуди дали това не беше капан и един от "групата" не беше шпионин. Все пак, бинтованият каза "носител на Орочимарувия печат". Макар да не знаеше какво точно има предвид, няма съмнение, че някой от останалите трима беше свързан със санина. Естествено, според държанието и действията му до момента, най-логичният човек би бил червенокосият. Благодарение, отново, на казаното от "лошкото", сега Комейджи поне знаеше, че не са в генджутсу. Освен, ако това не беше блъф. Е, както "каза" преди, нямаше как да разбере, така че щеше да се довери на тези думи. Думите на противника й и позицията й на последна в този коридор й помогнаха да измисли нещо. "Чувам това, чувам онова.... хм....." - помисли си Сатори като се обърна с гръб към останалите. Тя извади още един кунай в другата ръка, след което ги опря в лявата стена (тъй като е с гръб към останалите, това се пада нейно дясно) и побягна към изхода. Ако наистина имаше добър слух, вибрациите и стърженето трябваше сериозно да му повлияят. Плюс това, момичето не искаше да е близо до някой от потенциалните "предатели", в случай че това беше истина. Пулсът й се ускори. Имаше шанс да загуби животът си тук. След като стигна изхода, тя спря и се завъртя, за да види (или чуе, зависи колко надалеч бяхме от изхода) какво става. Дали планът й беше успешен или шинобито чуваше благодарение на усещането с чакра, а не на ушите си, дали наистина имаше шпионин сред тях или се беше объркала, предстоеше да се разбере.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Sep 20 2013, 10:41 PM
Коментар #34


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,583
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



Хвърлянето на куная с таг от Юуудай е един пример как е възможно да прецакате дори неумишлено съотборниците си. За съжаление (за разказвача и неговия Досу) обаче това не се случи, защото поста на Юди беше видим. Ще реша обаче този проблем.

Dosu: 100 - 40 = 60 - 10 = 50
Dosu Sound Memory: +Ю11, +"Тагикунай"
Dosu Melody Arm tuning: +1
Dosu Left Arm: 100
Dosu Right Arm: 100 - 45 = 55
Dosu CS: Не


Юуудай Коусей: 100-3=97.


Първите 10 секунди:
Юуудай беше най-близо и затова не бе изненада за никого, че атакуваше противника първи. Водната топка полетя към Досу издавайки заплашителен звук (-3 единици за създаването на техниката). Кината обаче посрещна техниката с юмрук създаден от дясната му ръка (-45 единици)(+1 единица към Arm tuning). Ранга на джутсуто обаче бе висок и сериозно напука металното покритие около нея. То обаче издаде неприятна вибрация, която премина през ушите на всички персонажи карайки ги да загубят умението си да комуникират с думи за през следващия ход:
- Чух техниката ти. Втори път няма да може да ме уцелиш.
Докато обаче той говореше, Юди вече беше бръкнал в чантата си и наниза тагът върху един от кунайте си, а Зумо, Лен и Сатори побягнаха обратно към входа като момичето стържеше с кунай върху стената. Коусей хвърли оръжието си с прикрепения експлозив и то полетя към една от близките факли...
10-15:
Последва взрив в близост метър и половина от Досу(-40 единици). Взрив от който той не успя да се защити. В затвореното пространство се завихри огън, който тръгна в двете единствени посоки на тунела. Първи щеше да бъде достигнат Юуудай. Тавана на тунела над Кината се напука и няколко камака също паднаха върху него (-10 единици). Ужасена съдба, но иззад себе си четиримата натрапници можеха само да се надяват, че са го спипали намясто.
16-17:
- ИДВАААМ! -извика Досу иззад Юуудай. Думите му се бяха слели със силния взрив и затова едва се долови. Това обаче беше доказателство, че е още жив. През осемнадесеттата секунда, взрива щеше да достигне Юуудай ако той не мръднеше от положението, в което бе в момента.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юуудай Шимизу
коментар Sep 23 2013, 10:35 AM
Коментар #35


Свободно Шиноби/Гладиатор
Икона на група

Група: Free Shinobi

Коментари: 9,720
Регистриран: 21-June 07
Град: Sofiа
Потребител No.: 23

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 600
CH: 682
ST: 904 RM: 35

Сила: 300
Интелект: 341
Воля: 303
Бързина: 452



Всичко се разигра в рамките на секунди, след като бившият чуунин бе изстрелял водната си топка към Досу, предизвиквайки го да отреагира по някакъв начин срещу действието му, докато самият Юуудай прибягваше към второ такова. Групата му за момента беше оставена само като страничен наблюдател, който главно можеше да разчита на движенията на сенките и звуците, за да схване точно какво се случва, тъй като по-голямата част от гледката бе закрита от широкият гръб на Коусей. До голяма степен Сатори се бе ориентирала най-правилно като действие, или по-скоро противодействие към бойния стил на бившият чуунин. Бе твърде отдавна, когато последно бе прилагал работата и най-вече боя в екип, а за момента дори не полагаше усилия да го измени в такъв, като чисто и просто се биеше самостоятелно в тесния тунел срещу звукарят. Бе наясно, че дори така, по-добрия ход би бил да се изнесе на чисто и просторно място, където би могъл да ползва техниките си с пълният им потенциал, но временно бе възпрепятстван да направи това, а силно разрастващата се експлозия и неочаквано нестабилния авариен изход допълнително усложняваха ситуацията. Имаше доста добра идея как да спре връхлитащата огнена стихия, заедно със звукарят, който беше някъде там, но падащите парчета от тавана го пришпорваха да се отдръпне за момента. Идеята за поставянето на капани по пътя на гладиатора бе едно от първите неща, които мина през ума му, но не можеше да рискува, щом само един таг сваляше парчета от тавата, то няколко по пътя направо биха го затворили, ако това вече не се случваше. За момента най-добрият ход от гледна точка на мисията му бе да се отдръпне, а тялото му вече се извърташе по посока изхода на тунела. Заедно с това, Юуудай мина през нужните подготовки за да извърши шуншин (ако са нужни печати, че не помня какво последно бяхме говорили :D), след което се стрелна напред, с цел да превърне миговете, които оставаха преди огъня да го достигне, в секунди, достатъчни за да се успее да измине останалото разстояние безопасно, докато тичаше. Бегъл поглед бе хвърлен в обратната посока, към масата компресирана експлозия, за да е сигурен какво да очаква в идните няколко секунди, или да знае какво е избегнал, а заедно с това, да провери дали и твърдоглавият звукар все още го следваше. Гласа му бе придружен от твърде много шум, за да е убеден, че не му се е причуло, но и не се съмняваше чак толкова в слуха си, за да изключи вика, който идваше от центъра на експлозията. Дори и да беше доста изненадващо Досу да се е предпазил от експлозията, щеше да е още по-изненадващо ако просто ги последваше навън. Там щяха да имат далеч по-голяма мобилност и възможност за атаки, идващи не само от червенокоското ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зумо Токатаки
коментар Sep 23 2013, 05:16 PM
Коментар #36


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,636
Регистриран: 2-August 08
Град: много як град
Потребител No.: 2,596

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 400
CH: 466
ST: 400 RM: 27

Сила: 200
Интелект: 233
Воля: 202
Бързина: 200
Статус на героя: - Unlimited potential




Зумо продължаваше да бяга към изхода, но в един момент усети как изгубва чувството си за комуникация. Не можеше да проговори и да сподели мислите си с останалите от групата. Надяваше се да не е за дълго, защото така, нямаше как да комуникира с останалите. Атаките на Юуудай бяха попаднали право в целта, но сега коридора започна да се руши, което означаваше, че ако групичката не напуснеше навреме, то всички щяха да бъдат затрупани под развалини, а лидера в момента беше най-застрашен, тъй като беше най-близко до Досу и най-навътре в коридора. Звукаря обаче не беше мъртъв. Единствено неговият глас се чу след нападението на Юуудай което наведе Токатаки на мисълта, че този проблем с комуникацията може би беше засегнал и останалите членове на групата. Сега трябваше всички да се изнесат максимално бързо от тук, защото звукаря нямаше да ги остави намира. Конохчанина увеличи леко темпото, като внимаваше да не се спъне или да не бъде ударен от падащи камъни, както и да не се сблъска с някое от останалите шинобита. Целта на младежа беше да не забавя Юуудай, за да може лидера също да се измъкне навреме от тунела.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ленн Тао
коментар Sep 24 2013, 10:46 PM
Коментар #37


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 613
Регистриран: 20-September 08
Потребител No.: 3,001

Информация за героя

Възраст: 17


HP: 96
CH: 92
ST: 88 RM: 13

Сила: 48
Интелект: 46
Воля: 51
Бързина: 44



След хвърлянето на куная Тао мислеше, че почти са спипали звукаря. Свободният шиноби се надяваше ако атаката не е била достатъчно силна поне да имат необходимото време да излязат от тунела. След броени секунди момчето чу гласът на звукаря макар и едва доловимо заради взривът, но това бе достатъчно за да покаже на Тао, че противникът им е все още жив. Момчето нямаше време да се заслушва в този момент, защото той и останалите от групата трябваше да излязат колкото се може по- бързо от тунела преди той да се е срутил и да ги постави в капан. Свободният бягаше зад останалите от групата, като се надяваше и техният "лидер" да успее да излезе навреме. Веднъж групата изведеше ли противникът им извън тунела щеше да е доста по- лесна победата им над него, но той трябваше да ги следва. Това не бе чак толкова трудна задача имайки се предвид, че останеше ли вътре тунела щеше да се срути върху него а той едва ли би се оставил това да стане. Тао все пак остана изумен от качествата на "лидера" им, който си личеше, че имаше боен опит.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Карасу Феърчайлд
коментар Sep 28 2013, 08:06 PM
Коментар #38


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 1,109
Регистриран: 13-August 10
Град: Велико Търново
Потребител No.: 12,100

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 30/30
CH: 176/176
ST: 190/190 RM: 14

Сила: 15
Интелект: 88
Воля: 30
Бързина: 95



Докато Сатори стоеше на изхода, вътре в тунела се разигра бурна сцена. Този, който тя смяташе за предател, всъщност се сби с бинтования. Можеше да продължи да спекулира, че той не е на тяхна страна и това е сценка, но, ако не беше права, щеше единствено да нарани групата. Не че й пукаше за останалите, но сама нямаше да може да се справи с Досу. А и битката на двамата изглеждаше доста истинска, та момичето реши да се довери на "лидера". След няколко секунди екшън, доста силна експлозия разтърси мястото, последвана от вълна огън, идваща право към тях. Червенокоското беше в опасност, но тя нямаше как да му помогне, дори имаше шанс да бъде наранена от идващото. Бързо загърби случващото се и побягна навън, на около пет метра от изхода, за да не бъде изгорена.
Тъй като всички бягаха навън, очаквайки и Юуудай да направи същото, изглеждаше, че битката ще се проведе на открит терен, ако общият противник решеше да ги последва. Макар да не можеше да каже нищо, явно останалите мислеха подобно или просто беше съвпадение. Беше добър план, тъй като нямаха възможност да се бият в този тесен тунел. Все още с два куная в ръце, куноичито се отдръпна леко в ляво, за да не стои точно срещу входа/изхода и зачака развоя на събитията.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 страници V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):