IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

 
Reply to this topicStart new topic
> Пукнатата Подкова
Киа Рюуко
коментар Sep 22 2009, 08:26 PM
Коментар #1


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Най-известната кръчма в града заемаше почетно място в северния край на търговския площад. Бе достъпна за всеки с повечко пари в джоба, готов да ги пръсне по пиене и жени. А такива тук не липсваха. Съдържателят предлагаше невероятни хубавици, които да топлят нощите на клиентите, и още по-невероятен джуджешки ейл, който се лееше като злато в чашите. И в действителност беше златен и много по-скъп от местното пиво, което беше срам и позор за алкохола. Но никой не се оплакваше, защото независимо от вида, пиенето ги топлеше през ужасно студените зимни дни и нощи.

Слънцето тъкмо се скриваше зад хоризонта, или по-скоро зад гъстите буреносни облаци, които щяха да замръзят Латан за пореден път. В ‘Пукнатата Подкова’ отново се вдигаше шум и олелия и случайни тела хвърчаха през дървената висока врата. В дъното зад завеса при бара клечеше хлапе, което подаваше любопитен нос и наблюдаваше, сякаш в очакване на нещо определено да се случи. Дори тръпнеше в очакване, и то не на поредния счупен нос. Е, още не се бе стигнало до такива неща, но и не бяха рядкост. Цялата кръчма бе на крака и глъчката бе оглушителна, само в малкото далечно ъгълче пет фигури се абстрахираха от случващото се. Дървен стол се катурна близо до мъжете, които продължиха да не обръщат внимание на подпийналите диваци. Чакаха.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Mar 24 2010, 10:12 AM
Коментар #2


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



В заледената атмосфера, освен бойни викове, се разнасяше и шепот. Някъде встрани от петимата непознати един за друг странници /вас/ бяха седнали джудже и белобрад мъж в дълга роба и с тежко пътническо наметало. Говореха нещо явно тайно и мистеризно, защото се бяха привели един към друг над чашите си с пиво и си шушукаха, така че едва да се чуват и помежду си. Присъствието на джудже в Латан посред зима и изобщо натъкването на такова, излязло от мините под Северен Страж, си беше цяло събитие, но в случая привличаше изключително малко погледи. Всички бяха прекалено заети да си раздават другарски и не чак толкова другарски юмруци, а пък петимата в ъгъла имаха други занимания в момента - поне да разберат какво търсят тук и кого другиго чакат.

От всички по един пост искам, Фелина да пише последна, защото вече е в кръчмата. :D /както и миналия път xD/ Ако има някой който не е писал в следващите два дена, давам реда на Амаиа, а пропуснатият се включва когато може. Ако не може, ще играем без него. Съжалявам, но срокът за изчакване е два дена и не смятам да става бавене като миналия път. Жива, мъртва, и аз ще пиша в срок от два дена максимум. xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Mar 24 2010, 03:53 PM
Коментар #3


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,578
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



- Оф... к'о пра'я тука!? -въздъхна елфа и се тръшна отегчен на барплота. Хич не му пукаше дали се пречка на другите странници около него, защото смяташе, че може да убие всеки един в тази долнопробна дупка.
" Некво шибино писмо. Ох, за толко'а години не успях да откажа този вреден навик... да бъда любопитен. Още когато бях танцьор при онези неблагодарници си спомням как подслушвах тук-таме разговорите... беше доходно... Не се гордеех тогава, че съм доносних, но парите са си пари. Дано взема нещичко от цялата тая работа...”
Мина се известно време и Келът погледна към вратата на кръчмата „Ако никой не се появи, мамка му ще убия някой и си тръгвам.”
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Матане Хайране
коментар Mar 24 2010, 05:56 PM
Коментар #4


Коноха/Генин
****

Група: Banned
Коментари: 1,953
Регистриран: 9-November 08
Град: Тука в Ляво
Потребител No.: 3,337

Информация за героя

Възраст: 15


HP: 156
CH: 168
ST: 134 RM: 18

Сила: 78
Интелект: 84
Воля: 141
Бързина: 67



Джими, който обръщаше поредната халба с пиво, взета с крадени пари се огледа. Човекът забеляза двама странници, които си шушукаха, като мозъка му веднага загря. " Шушукане = тайни = пари.. " . След като загря на какво са равни двамцата той стана от масата си, като се запъти бавно към тях. " Разговорът и пиенето винаги помагат " - мислеше си той, като лепна една приветлива усмивка на лицето си и се приближи до двамцата.
- Добър вечер господа! Ще бъдете ли така учтиви да приемете едно мое добро дело и да ви почерпя с пиво? - Усмихвайки са максимално Джими се опита да изглежда като бохем и добър човек...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Амаиа Мизуки
коментар Mar 27 2010, 12:18 PM
Коментар #5


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 3,374
Регистриран: 3-July 08
Град: Амегакуре, София
Потребител No.: 2,432

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 290
CH: 420
ST: 326 RM: 24

Сила: 145
Интелект: 210
Воля: 161
Бързина: 163
Статус на героя: Cursed



Фелина бе стигнала до небезизвестната кръчма. Глъчката от нея бе толкова голяма, че можеше да се чуе в целия град и отвъд. Бойни викове, тайни, жени, алкохол... Всичко бе събрано тук. Момичето стисна писмото в юмрук и направи няколко крачки вътре в кръчмата. Тя се огледа и видя маса с пет човека с роби. Може би тях търсеше момичето, или може би не. Но нищо не пречеше да опита. С грациозна крачка момичето се доближи до тях и измръмрънка едно „Вие...” поставяйки ръката стиснала писмото на масата. Поредната закачулена фигура, част от тайфата на масата...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Mar 28 2010, 12:17 PM
Коментар #6


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Мълчаливата атмосфера около групата на непознатите беше в пълен контраст с глъчката от започнатия кръчмарски бой. Хората обаче не ги забелязваха, въпреки че стояха мирно и кротко, а това в подобни ситуации си беше необичайно. Сякаш някой им бе казала да не ги забелязват. Единствено собственикът на мястото се подаваше притеснено иззад завесата при бара и хвърляше плахи бързи погледи към загърнатите в наметала фигури. Буквално крадеше тези погледи. Чакаше напрегнато момента, в който да им занесе това, което му бе заръчано. Изобщо беше на път да получи инфаркт от желанието по-скоро да завърши и изпълни всички заръки. Но нямаше да пришпорва нещата, защото трябваше да свърши работата добре.
Междувременно, в тихото ъгълче, Фелина наруши мълчанието на групичката, която отказваше настойчиво да се опознае отвътре. Джими бе изгледан лошо от джуджето, което му се озъби и му каза да се пръждосва. Момчето трябваше да е наясно, че джуджетата са най-недоверчивите сред познатите раси и щеше да приеме поканата, само ако Рапирата бе извадил на масата кесия с пари. Каквито нямаше. Никой от тях нямаше пари в себе си, защото писмото изрично казваше да вземат само най-ценните си принадлежности като оръжия и амулети, нищо повече...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Матане Хайране
коментар Mar 29 2010, 01:55 PM
Коментар #7


Коноха/Генин
****

Група: Banned
Коментари: 1,953
Регистриран: 9-November 08
Град: Тука в Ляво
Потребител No.: 3,337

Информация за героя

Възраст: 15


HP: 156
CH: 168
ST: 134 RM: 18

Сила: 78
Интелект: 84
Воля: 141
Бързина: 67



- Явно не ме познавате! Аз съм Дон Джими де ла Пасторияно! Един от синовете на Лорд Бастилияно. Тук съм за да се покрия от пазачите на баща ми, заедно с един главорез, който се опитва да подтисне яростта си да избие всички! - Момчето посочи легналия елф, поклащайки глава.
- Всяко едно грешно движение и той ще избие всички в бара! Но аз ще ви опазя! Пък и като богат наследник бих искал да ви оставя на спокойствие в земите на баща ми и да ви почерпя! - След тези думи той изсвири на бармана, като вдигна и ръката си, провиквайки се силно.
- ДВЕ ХАЛБИ ОТ НАЙ-ДОБРОТО ТИ ПИВО ЗА ТЕЗИ ГОСПОДА! - Като после им се усмихна и отдалечи от тях, колкото да пийнат. После щеше да ги разпита...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Mar 29 2010, 09:22 PM
Коментар #8


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,578
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



"Сърби ме ръката. Или ще получа много пари от цялата тая работа, или някой много..." мислеше си Келът и обърна погледа си към Джими Рапирата и двамата му събеседници "...скоро ще умре..."
Елфа изкара дясната си ръка изпод робата и постави ръка върху сърцето си "Боли ме, че ме довлякоха чак до тук, за да им изтръгна карантиите. Ех... мразя да ми губят времето с мизерните си проблеми... идиоти."
Довърши мислите си Келът и погледна към празната си чаша:
- Ще ми дадете ли нещо да пия докато чакам или ще ме изнервяте докато не превъртя и ви изколя всичките? -попита безразлично съгледвачът.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Матане Хайране
коментар Mar 29 2010, 09:26 PM
Коментар #9


Коноха/Генин
****

Група: Banned
Коментари: 1,953
Регистриран: 9-November 08
Град: Тука в Ляво
Потребител No.: 3,337

Информация за героя

Възраст: 15


HP: 156
CH: 168
ST: 134 RM: 18

Сила: 78
Интелект: 84
Воля: 141
Бързина: 67



- Хей! - Провикна се Рапирата отново към бармана.
- Сипи по една голяма халба от най-доброто си пиво на всички тук! Днес имам пари и ще черпя! Хайде! - Момчето се изпъчи, като се опита да изглежда максимчално богат и добър Просто трябваше да почерпи всички и всичко щеше да си дойде на мястото. Колкото по-богат и добър изглеждаше, толкова по-голям бе шансът мистериозните господа да пропеят. Просто Рапирата трябваше да изиграе картите си добре...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Амаиа Мизуки
коментар Mar 31 2010, 12:25 PM
Коментар #10


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 3,374
Регистриран: 3-July 08
Град: Амегакуре, София
Потребител No.: 2,432

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 290
CH: 420
ST: 326 RM: 24

Сила: 145
Интелект: 210
Воля: 161
Бързина: 163
Статус на героя: Cursed



Амаиа се обърна назад и видя "Рапирата". Явно от него идваха тези викове... Глъчката, която може би щеше да последва от тези думи, нямаше да се сравни с резултата от бармана... Все пак, той изглеждаше добре инструктиран... макар и явно потънал в страх. Дори не смееш да се покаже повече над бара.
- Този... - Амаиа визираше "Рапирата" с тази своя едиснтвена думичка... - ... Опитва се да си спечели врагове... Амаиа огледа цялата кръчма за нещо друго странно , което би могло да се набие на очи, а именно друга такава маса като двете в ъгъла (нашата и тази на джуджето), или вперени някъде погледи. Нещо, което да изпъкваше на фона на боищата и "веселите" пиянски песнички...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ринари Фумей
коментар Apr 1 2010, 09:54 PM
Коментар #11


Неизползван Персонаж
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 168
Регистриран: 28-February 10
Потребител No.: 11,416

Информация за героя

Възраст: 15


HP: 54
CH: 30
ST: 62 RM: 11

Сила: 27
Интелект: 15
Воля: 27
Бързина: 31



Марлик наблюдаваше отстрани какво се случва в "Пукнатата Подкова". Търсеше някой глуповато изглеждащ, за да може да го измами. Единственото, което искаше от цялата ситуация, бе да спечели. Дали пари, дали предмети, нямаше значение, стига да му послужеше за нещо.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Йасуда Джуничиро
коментар Apr 3 2010, 01:08 PM
Коментар #12


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 3,643
Регистриран: 17-February 08
Град: Пловдив
Потребител No.: 1,550

Информация за героя

Възраст: 14


HP: 356
CH: 378
ST: 378 RM: 20

Сила: 178
Интелект: 189
Воля: 139
Бързина: 189



А каква хубава дрямка беше налегнала великия войн, който в момента повече приличаше на голяма камара парцали, от колкото на нещо, носещо меч и сечащо глави с него. На лицето му, тромаво подпряно под ръцете с размер на свински бутове, се бе изписала усмивка, която очевидно показваше, че сънят си го бива. В него се влючваха доста еротично облечените момичета, които присъстват в съзнанието на всеки, уважаващ себе си войн, приглушената еротична светлина, която пък придружаваше момичетата и действията между тях, които пък придружаваха всичко останало. Една доста солидна лига от дълго време вече напояваше масата, но си оставаше все така незабелязана сред суматохата, както и смият сън на мъжагата. Тежко и горко на човекът, който успееше да госъбуди...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Apr 11 2010, 09:19 PM
Коментар #13


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Дебелият препотен неколкократно съдържател припряно се подаде иззад завесата при бара, носейки в ръце необходимият брой халби със съмнителен на цвят ейл. Няколкото капки покапаха по пода, оставяйки мокра диря, защото ръцете му, потни също и доста тлъстички, трепереха, а шкембето му се поклащаше като малеби в чиния, забързано към събраните, готово да ги залее като голяма желирана вълна. Щом ги доближи, тропна чашите на масата им и се приближи прегърбен и свит до Джими.
- Съжалявам, но генералът не ми е давал никакви инструкции, относно черпенето на непознати. - пошушна в ухото му доста смутено и разтри ръце. - Освен, ако не искате вие да платите? - при което направи плах жест с ръка, свивайки шепа очакващо.
Тъкмо щеше да каже още нещо, когато здраво тяло бе подхвърлено в отцепената им кротка територия. Суматохата ги застигаше бавно, но сигурно. Захвърленият мъж бе в безсъзнание, или мъртво пиян, или просто здраво цапардосан с нечие метално канче. Неприятното беше, че успя да закачи полите на Фелина и едновременно с това - единия от краката на стола на Рас, което принудително завъртя военния на една страна и едната от ръцете му увисна покрай масата. Кръчмарската девойка пък /Фелина xD/ бе залитнала неприятно и имаше два избора - да се изръси на пода или да се подпре на главата на Саладар = сигурна смърт? xD
Мерлик пък видя само всичко нелепо, случващо се покрай него, нищо интересно.
Джуджето и магът замърмориха раздразнено, задето групичката бе докарала хаоса и на тяхната маса.


/е, поне стана ясно, че като съм умряла не мога да пиша. :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Амаиа Мизуки
коментар Apr 16 2010, 11:59 AM
Коментар #14


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 3,374
Регистриран: 3-July 08
Град: Амегакуре, София
Потребител No.: 2,432

Информация за героя

Възраст: 21


HP: 290
CH: 420
ST: 326 RM: 24

Сила: 145
Интелект: 210
Воля: 161
Бързина: 163
Статус на героя: Cursed



Фелина тъкмо щеше да каже, че не пие, когато започнаха да летят тела. А тя бе едно от тези тела. Момичето тупна на земята / мНОго ясно? xD/ и започна да се вайка и потрива задните си части.
- Хей, кой го направи. - Момичето визира безжизненото тяло, но бързо погледът и' рязко се премести към посоката, от която то беше дошло.
Все пак закачулената фигура си грабна питието от желирараната вълна и го подуши /скрито действие: Плюя вътре/. Тя го постави пред джуджето.
- Джентълменът черпи, наслаждавайте се. - Фелина се усмихна на Рапирата, въпреки, че едиснтвеното, което знаеше за него, бе че е от "събранието".
Погледът на Фелина продължи да блуждае в търсене на нещото, което имаше дързостта да метне тялото към идилията, която цареше на масата.
Но не след дълго, бе насочен към "компанията", а иначе казано "нейната" маса и запита спокойно:
- Някой знае ли на къде трябва ходим, или какво още чакаме. Кръчмарският бой ще привлече вниманието на градската стража... със сигурност!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Apr 18 2010, 04:11 PM
Коментар #15


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,578
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



Келът гледаше тъпо и почукваше с пръсти по масата. Около него всичко хвърчеше, преобръщаше се и какво ли още не, все едно някой бе направил магия за торнадо и елфа беше единствения незасегнат...
... и по-добре, защото нервите на съгледвача бяха опънати и всеки момент щеше да заколи някой. Питието му закъсняваше, което правеше чакането все повече и повече антипатично.
"Всеки момент... всеки момент..." рече си елфа. Жалко, че нямаше качествена женска компания наблизо, с която времето да отминава по-бързо.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Матане Хайране
коментар Apr 22 2010, 06:38 AM
Коментар #16


Коноха/Генин
****

Група: Banned
Коментари: 1,953
Регистриран: 9-November 08
Град: Тука в Ляво
Потребител No.: 3,337

Информация за героя

Възраст: 15


HP: 156
CH: 168
ST: 134 RM: 18

Сила: 78
Интелект: 84
Воля: 141
Бързина: 67



Рапирата се отдалечи от масата на двамата странници, сядайки на близка до тяхната, като игнорира всички и се съсредоточи в разговора им, опитвайки да долови НЕЩО...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):