IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

4 страници V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Полета, Хвъъъър!
Юшикуни Хатсуру
коментар Oct 19 2010, 07:05 PM
Коментар #21


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 764
Регистриран: 9-May 08
Град: Във софийско равно поле
Потребител No.: 2,102

Информация за героя

Възраст: 10


HP: 38
CH: 40
ST: 26 RM: 12

Сила: 19
Интелект: 20
Воля: 39
Бързина: 13



"Ах тези стюардеси.И все пак не бих бил против да се събудя до някоя." Това бе първата мисъл на Джон.След това с бавни крачки се запъти към гейта.Пътуванията винаги бяха най-досадната част от работата му.Не, всъщност, беше почистването, но това бе друг въпрос.Момчето ходеше бавно, като не си даваше особено зор.Показа билета си, и влезе в самолета.огледа всички седалки внимтелно.Нищо не му се стори подозрително.Погледна билета си, разгледа местата още веднъж, след което се насочи към мястото.когато го стигна, главата му се килна надолу.Беше между две майки с деца.Това щеше да е едно много досадно пътуване.Разбира се Смит, бе готов и за такива ситуации.Главата му се изправи, седна на мястото си и започна да оглежда седалката.Погледнапод нея и отново напред.Не носеше много ръчен багаж, само една малка чанта.от нея искара чифт слушалки тип Тапа и малък плеър.Облегна се назад, пусна си приятна метъл песен и се подготви за дълго пътуване.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Араши Джин
коментар Oct 19 2010, 09:15 PM
Коментар #22


Кири/Чуунин
Икона на група

Група: Former Root Admin
Коментари: 4,813
Регистриран: 20-September 07
Град: Небесата
Потребител No.: 330

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 370/370
CH: 430/430
ST: 392/392 RM: 24

Сила: 185
Интелект: 215
Воля: 136
Бързина: 196



Щом всички се качиха на самолета стюардесите започнаха да обясняват как да си сложат маските, ако случайно техният самолет с неизвестна марка от година завидна дори за вино, вземеше че паднеше от небето. Нищо, че металният пеликан тежеше повече от няколко десетки тона и летеша на височина няколко киломентра, маските бяха важна част от микроскопичният шанс да оцелееш. Пътниците се приготвиха за излитането и затегнаха коланите, няколко минути по-късно вече бяха във въздуха и капитана се включи.
- Добър ден, драги зрители! Аз съм вашият пилот Даниел Лефтеров и днеска ши литим, ду ъъъъъ Порландия. Надявам се полети ви хариеса, аз съм го почнал от сутринта. - Секунда пауза, явно отпиваше от нещо.
- Бах, тая ракия деа! Мнооу добра! - След това тонколоните бързо-бързо замлъканаха и стюардеса побърза да замаже положението.
- Аъъъ, след малко ще започнем със сервирането на лайн...аааа яденето! ееехехехе - Явно жената бе нова и дъртата чанта до нея я перна зад главата.
...........
Сега бе момента геройте да се запознаят един с друг, а тези седящи до бебета бяха поздравени с малки бебешки слюнки....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ямотоко Ирикаши
коментар Oct 19 2010, 09:28 PM
Коментар #23


Суна/Генин
Икона на група

Група: SGA
Коментари: 1,853
Регистриран: 11-September 10
Потребител No.: 12,138

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 264
CH: 220
ST: 640 RM: 19

Сила: 132
Интелект: 110
Воля: 135
Бързина: 320



Никой не седна до дебелия, затова той остана до две малки бебета, които му приличаха адски много на закуската му.. Той реши ободри бебетата, защото му изглеждаха някак бебешки, и затова започна да им пее.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зетсумей Юуми
коментар Oct 20 2010, 07:07 PM
Коментар #24


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 757
Регистриран: 29-April 10
Град: Кабинета на Мизукагето O.O
Потребител No.: 11,499

Информация за героя

Възраст: 9


HP: 70
CH: 36
ST: 66 RM: 11

Сила: 35
Интелект: 18
Воля: 30
Бързина: 33



- Здравей Майли! - Джейк поздрави приятелката си, без да откъсва поглед от средно-големия й бюст...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Нео Шифър
коментар Oct 20 2010, 07:59 PM
Коментар #25


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 3,211
Регистриран: 21-June 10
Потребител No.: 11,755

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 214
CH: 160
ST: 192 RM: 17

Сила: 107
Интелект: 80
Воля: 119
Бързина: 96



Марк продължаваше да си гледа в кръстословицата и от време на време да вписва по някоя дума. След като детето до него проговори той само врътна очи за секунда и пак погледна в четивото. Той стана замалко и отвори един цип на куфарът и и извади обикновенен mp3 плейр. Сложи слушалките си и натисна големият бутон и музиката започна да звучи в ушите му. Марк започна да потупва леко с десният си крак и се втренчи пак в кръстословицата.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Генгетсу Кенбу
коментар Oct 20 2010, 10:45 PM
Коментар #26


Коноха/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 989
Регистриран: 2-September 08
Град: Бургас...
Потребител No.: 2,854

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 124
CH: 158
ST: 158 RM: 15

Сила: 62
Интелект: 79
Воля: 52
Бързина: 79



/Аз писах, че съм седнал на някое от 6те празни места, ама до кой стоя точно или по-точно кой е седнал до мен(понеже аз пръв бях писал и нямаше как да пиша, че сядам до някой), че нещо не разбрах. xD/
"Скучно ми е..." си мислеше Майкъл докато разглеждаше списанието и леко потропваше с крак. Потроването беше предизвикано от лека нервност водеща до дразнимостта, която започваше да обзема младежа. След няколко минути, той започна да се оглежда наоколо за да види, кой стои до него и що-годе какво прави, защото предпочиташе да се разсея с някой разговор, от колкото да прекара остатъка от полета в киманията на мислите си.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Араши Джин
коментар Oct 21 2010, 10:25 AM
Коментар #27


Кири/Чуунин
Икона на група

Група: Former Root Admin
Коментари: 4,813
Регистриран: 20-September 07
Град: Небесата
Потребител No.: 330

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 370/370
CH: 430/430
ST: 392/392 RM: 24

Сила: 185
Интелект: 215
Воля: 136
Бързина: 196



Майкъл бе седнал до Майли и (ъъъ)Джейк и забеляза как момчето зяпа малките цици на момичето.
........
В същото време до Марк се появи една стюардеса и му направи жест да махне слушалките:
- Извинете господине, по време на полет не е позволено да ползвате апаратура. - Явно на жената й бе писнало от такива хора и тонът й не поддаваше.
- Нали не искате самолета да падне ЗАРАДИ вас? - След тези думи хората около Марк го погледнаха кръвнишки.

......
Дебелия почна да пее на бебето и те за момент спряха да плачат и се втренчиха в него.... Явно пеенето му не бе тотално зле! Ииииииии тогава децата в синхрон, достоен за олимпийско злато изригнаха върху него. Бебешката храна приличаше на кафяво вещество, полу усвоено от децата, но явно не баш.

......
Джон пък от своя страна, тъкмо се нагласи и една сладка стюардеса се появи до него.
- Ще желаете ли нещо господине? - Думите не бяха зададени професионално, какво й да го погледнеше човек, пък и бе питала единствено него.
Жената имаше хубава фигура и стегнати гърди, човек можеше да я определи с думата миньонче. Пък и се усмихваше доста превлекателно, на мъжа. Какво ли имаше наум тя?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ямотоко Ирикаши
коментар Oct 21 2010, 12:11 PM
Коментар #28


Суна/Генин
Икона на група

Група: SGA
Коментари: 1,853
Регистриран: 11-September 10
Потребител No.: 12,138

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 264
CH: 220
ST: 640 RM: 19

Сила: 132
Интелект: 110
Воля: 135
Бързина: 320



Дебелака спря с пеенето за малко и се усмихна до уши " Колко сладки бебета " Каза си той, като след това постави едното си пръстче върху повърнатото и го облиза :
- Хмм бебешка храна, чудя се защо ли ги спират, когато пораснем..
След това погледна въпросително към бебетата сякаш те знаеха какво ги пита и можеха да му отговорят.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Нео Шифър
коментар Oct 22 2010, 11:35 AM
Коментар #29


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 3,211
Регистриран: 21-June 10
Потребител No.: 11,755

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 214
CH: 160
ST: 192 RM: 17

Сила: 107
Интелект: 80
Воля: 119
Бързина: 96



Цитат(Араши Джин @ Oct 21 2010, 11:25 AM) *
........
В същото време до Марк се появи една стюардеса и му направи жест да махне слушалките:
- Извинете господине, по време на полет не е позволено да ползвате апаратура. - Явно на жената й бе писнало от такива хора и тонът й не поддаваше.
- Нали не искате самолета да падне ЗАРАДИ вас? - След тези думи хората около Марк го погледнаха кръвнишки.

Марк пусна една мазна усмивка и леко присви очички и каза:
- Оооу..много се извинявам. - След това мъжът махна слушалките и ги прекара покрай вратът си.
- "Ееехх,мама ти куча, ако паднем ше ти стъпча грозната глава." - помисли си Марк наум като пак се усмихна чаровно на жената демонстрирайки, че вече не слуша музика. След това той повдигна очилата си със сините стъкла и загледа пак в кръстословицата чакайки удобен момент пак да си сложи слушалките и да си пусне някое парче.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зетсумей Юуми
коментар Oct 22 2010, 11:16 PM
Коментар #30


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 757
Регистриран: 29-April 10
Град: Кабинета на Мизукагето O.O
Потребител No.: 11,499

Информация за героя

Възраст: 9


HP: 70
CH: 36
ST: 66 RM: 11

Сила: 35
Интелект: 18
Воля: 30
Бързина: 33



Джейк все още наблюдаваше средно-големия бюст на Майли...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юшикуни Хатсуру
коментар Oct 23 2010, 01:17 PM
Коментар #31


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 764
Регистриран: 9-May 08
Град: Във софийско равно поле
Потребител No.: 2,102

Информация за героя

Възраст: 10


HP: 38
CH: 40
ST: 26 RM: 12

Сила: 19
Интелект: 20
Воля: 39
Бързина: 13



Moчето огледа стюардесаа за миг.Забеляза как го попита и първата мисъл която му мина през главата бе "Бог ме обича и чу молитвите ми.". :
-Хмм...-Една лека усмивка се появи в ъгълчето на устата на Джон.-сещам се за няколко неща...-Усмивката се появи и в другото ъгълче-Но нека да започнем първо с името ти, аз съм...Джеймс.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Араши Джин
коментар Oct 23 2010, 07:42 PM
Коментар #32


Кири/Чуунин
Икона на група

Група: Former Root Admin
Коментари: 4,813
Регистриран: 20-September 07
Град: Небесата
Потребител No.: 330

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 370/370
CH: 430/430
ST: 392/392 RM: 24

Сила: 185
Интелект: 215
Воля: 136
Бързина: 196



Докато Джийвъс говореше, стюардесата постави пръст на устните му и прошепна:
- Без имена.
След това тя го погледна доста мръснишки, както само един 40 годишен перверзник може и се доближи до него:
- Ако ви трябва помощ, можете да ме намерите в тоалетната. - топлият й дъх, погъделичка ухото му и тя лукаво се усмихна. След което се насочи именно към малката самолетска тоалетна....
.........................
На Джейк му изсъхнаха очите и за маааалко да искочат от орбитите..... освен ако не завържеше разговор с някой около него.(ретард)
През това време Майли пък губеше мозъчни клеки и щеше да е първата да ритне камбаната....ако не направеше нещо по-въпроса!
.........
За всички останали времето се нижеше бавно и скучно и май искаха самолета да падне. За жалост бебетата продължаваха да бълват връху чичката, а пък дъртата стюардеса все още наблюдаваше Марк в очакване да си сложи слушалките....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Китсуне Мизу
коментар Oct 23 2010, 10:40 PM
Коментар #33


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 1,344
Регистриран: 28-March 08
Град: София
Потребител No.: 1,860

Информация за героя

Възраст: 18


HP: 90
CH: 144
ST: 88 RM: 15

Сила: 45
Интелект: 72
Воля: 67
Бързина: 44





Наоколо бе пълно със шумни и досадни пътници,бебетата ревяха,хората пък увеличаваха децибелите...какафонията не и позволяваше да подремне по-никакъв начин,не и оставаше друго освен да се любува на гледката през мъничкото прозорче.Но това не беше никак добра идея,поглеждайки през него,само още повече усложни положението.Изтръпна цялата и успешно успя да забрави за чудната сбирщина от народ в самолета ,обърна цялото си внимание на това ,че се намира някъде на високо в не особено стабилно нещо.Лицето и бе пребледняло ,а ококорените и очи не се откъсваха от прозорчето,паниката щеше да я обземе на пълно ,ако не прибегне към някакви мерки.Преглътна тежко,като вдигна ръка в опит да повика някоя от стюардесите.Надяваше се по-скоро да се появи някоя преди да получи някоя нервна криза.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Нео Шифър
коментар Oct 23 2010, 11:43 PM
Коментар #34


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 3,211
Регистриран: 21-June 10
Потребител No.: 11,755

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 214
CH: 160
ST: 192 RM: 17

Сила: 107
Интелект: 80
Воля: 119
Бързина: 96



И изведнъж на Марк му се доходи до тоалетната по-голямо нуждаааа. /:D xD/ Mъжът стана и остави кръстословицата и плейрът си на седалката както и шапката и очилата. Той направи няколко крачки и по пътя си се озова зад някаква стюардесаа. /:D/
- Извинете. - каза Марк и се пробута за да мине. След като го направи младият мъж стигна до WC-то влезна и се заключи. Там той прекара около 5-6 минути в яко акане / xD / умирисвайки помещението на пресни,рядки акита. / :D :D :D / След това той излезна и издиша тежко като се пипна за коремът.
- Пффууу.. - вече олекотен Марк се върна на седлаката и прибра очилата във вътрешният си джоб на сакото си и сложи шампката си го единият си крак. След това подхвана пак кръстословицата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зетсумей Юуми
коментар Oct 23 2010, 11:53 PM
Коментар #35


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 757
Регистриран: 29-April 10
Град: Кабинета на Мизукагето O.O
Потребител No.: 11,499

Информация за героя

Възраст: 9


HP: 70
CH: 36
ST: 66 RM: 11

Сила: 35
Интелект: 18
Воля: 30
Бързина: 33



Джейк продължи да наблюдава средно-големия бюст на Майли. Вече забелязваше зърно...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Тоноу Исава
коментар Oct 24 2010, 12:10 AM
Коментар #36


Свободно Шиноби
Икона на група

Група: Hidden Sound

Коментари: 2,284
Регистриран: 18-November 07
Град: Варна/СТЗ
Потребител No.: 818

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 378
CH: 200
ST: 428 RM: 17

Сила: 189
Интелект: 100
Воля: 95
Бързина: 214



сори грешка
делл
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юшикуни Хатсуру
коментар Oct 24 2010, 11:00 AM
Коментар #37


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 764
Регистриран: 9-May 08
Град: Във софийско равно поле
Потребител No.: 2,102

Информация за героя

Възраст: 10


HP: 38
CH: 40
ST: 26 RM: 12

Сила: 19
Интелект: 20
Воля: 39
Бързина: 13



Джон изчака сюардесата да се отдалечи, след което усмивката се разшири дори повече.Дамм, май имаше късмет.Бръкна в багажа си и изкара три квадратни пакетчета в различни цветове/Какво ли е изкарал...Дъвки? xD/.Прибра ги бавно в задния си джоб и се насочи към малката тоалетна.Днес май бе щастливия му ден.
Почука на вратата и каза:
-Румсървис!- След това я отвори и влезе.Бяз да поглежда назад, затори вратата и я заключи.



офф:Май ние ще сме причината за падането.xD

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Араши Джин
коментар Oct 24 2010, 11:19 AM
Коментар #38


Кири/Чуунин
Икона на група

Група: Former Root Admin
Коментари: 4,813
Регистриран: 20-September 07
Град: Небесата
Потребител No.: 330

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 370/370
CH: 430/430
ST: 392/392 RM: 24

Сила: 185
Интелект: 215
Воля: 136
Бързина: 196



Всичко се случи много бързо.... Марк се изсра, но нямаше достатъчно време да излезне и тъкмо когато си бе свършил работата, някой влезна.
Все пак бе забравил да заключи вратата....от много зор естествено.
Възбуденият Джон пък не видя, че стюардесата не бе влезнала в тоалетната, а бе застанала до другите. Тя го видя, но не успя да го спре преди той да влезе....

Младият надървен мъж, бе влязъл толкова бързо, че дори все още седналият Марк не успя да реагира. Сега те се намираха лице в набъбнал панталон, а миризмата не помагаше. Какво ли щяха да правят, ако някой го видеше?

..........
През това време ДЖЕЙК получи кръвоизлив и кръв почна да му тече от носа.(ретард прави нещо друго, дори пак да е идиотско)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Зетсумей Юуми
коментар Oct 24 2010, 11:24 AM
Коментар #39


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 757
Регистриран: 29-April 10
Град: Кабинета на Мизукагето O.O
Потребител No.: 11,499

Информация за героя

Възраст: 9


HP: 70
CH: 36
ST: 66 RM: 11

Сила: 35
Интелект: 18
Воля: 30
Бързина: 33



Джейк се прозяна, поглеждайки Майли в очите.
- Имаш прекрасни очи! - Изкоментира хлапето, като й се усмихна, а след това извади телефона си, за да поиграе на " Изгубени "....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Юшикуни Хатсуру
коментар Oct 24 2010, 11:50 AM
Коментар #40


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 764
Регистриран: 9-May 08
Град: Във софийско равно поле
Потребител No.: 2,102

Информация за героя

Възраст: 10


HP: 38
CH: 40
ST: 26 RM: 12

Сила: 19
Интелект: 20
Воля: 39
Бързина: 13



Момчето погледна напред, и вместо секси стюардеса видя... Някакъв който изхвърляше биологичен отпадък.:
-Какво подяволите?!?!- Беше реакцията на Джон, след което със светкавична скорост отключи вратата и излезе.Пое си дълбоко въздух и се огледа.Стюардесата все още не бе влязла, а панталона на младия мъж, вече бе започнал да му става доста широк.И преди бе преживявал срам, примерно на една задача му се наложи да убие мъж през... Е по-добре да не споме наваме как, но не се гордееше с това.Смит се запъти към мястото си и когато седна се огледа са стюардесата.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 страници V  < 1 2 3 4 >
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):