IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

4 страници V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Като феникс от пепелта, Ханате Ино
Киа Рюуко
коментар Jul 13 2010, 12:08 PM
Коментар #21


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



- Да разчистим там, където може да е баба! - вдигна пръст момчето и го насочи към мястото, където преди се издигаха хранителните магазини. - Не е ли същото? Ще разтребваш там, където може би е баба. - сви наивно рамене и опули големите си очи надолу към Ино.

/зад усмивката не се крие нищо :д отпусни уста и кажи 'Чи'; аз лично се усмихвам, колкото и глупаво да звучи :D мислех да го включа по-нататък в диалога, но уви.. нищо ^^
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Jul 13 2010, 03:01 PM
Коментар #22


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



/ясно,така като го казваш... >.<

-Щом така казваш,навита съм! - отговори му със същата наивност момичето.Така всички щяха да са доволни.Сините очи на Ино проследиха накъде сочи ръчичката на Томоа.Вече крачеше с по-бодри крачки към дестинацията им.С пристигането в периферията на разрушените хранителни магазини,чуунинката трябваше да свали дребосъкът от раменете си.Не за друго,ами защото без него там щеше да свърши,ако не по-бързо,то поне по-ефективно работа.Девойката се огледа,за да види дали тук вече има доброволци,на които да помогне,или сама се захваща с фронта.Трябваше да огледа добре мястото,за да набележи нещата,за които да се погрижи.Нещо като списък на необходимото за вършене.И докато проучаваше терена се замисли:дали щеше да се счете за детска експоатация,ако включи и Томоа в разчистването?Разбира се,ставаше въпрос за безобидни задачки - все пак,едва ли щеше да стои на едно място като знаеше,че някъде тук може да е баба му.Момичето мислеше позитивно и вярваше,че всичко ще се подреди в хода на времето.А то течеше без да спира.Нямаше за какво да го губи.Работата нямаше да се свърши сама,затова куноичито запретна ръкави и хвърли последен поглед,за да реши с какво най-напред да почне...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Jul 14 2010, 07:01 PM
Коментар #23


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Докато Ино се оглеждаше сред купчината дъски, подпори, няколко по-големи камъка и солидно количество пясък, примесено с различни отстатъци от интериора на бившия магазин.. абе, като цяло - сред манджата с грозде, Томоа вече се бе метнал в пясъка и го риеше с детинска настървеност, която малко плашеше. Чуунинката пък дочу някакво пъхтене и когато обърна поглед и надникна зад купчина отломки, забеляза поредния прашен мъж, който се дупеше и опитваше да изтегли нещо като чувал изпод въз големичък камък. Явно бе толкова зает, че не бе забелязъл появата им.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Jul 15 2010, 03:10 PM
Коментар #24


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



Ино проучваше подробно обстановката.Озърташе се,но когато видя Томоа да се бори с пясъка къто прасе с тикви,не можа да сдържи кикота си,който премина в затихващ смях.Това момче наистина беше интересно.Така с усмивка на уста,девойката запретваше ръкави,докато не чу някакво пъхтене.Надникна и с подозрение огледа мъжа и неговите мъки.Куноичито извърна глава обратно към малчугана и след малко сплете пръсти в няколко сийла.В тази сравнително спокойна обстановка беше много по-лесно да съсредоточи чакрата си и като по вода да я изпрати и омеша с пясъка,мотлявящ се наоколо.Изгради един Суна Буншин и го остави да нагалежда Томоа-кун.Чак след това истинската Ино се скри зад купчината отломки,от които надничаше,за да приближи мъж:
-Работиме усърдно?-попита тя и се вгледа в реакцията на непознатия,защото отначало не можеше да прецени от доброволците ли е или си имаше нещо в чувала,което искаше да си отмъкне в суматохата незабелязано.Чуунинката приближаваше в готовност да помогне с отместването на камъка,в случай,че изчисти съмненията си.Все пак,отломките нямаше да се разчистят сами...

/като стана въпрос,буншините по принцип са просто илюзия,но Суна буншините са пясъчни клонинги.Демек са от материя и дори в битка могат да се бият(за техники не съм сигурна,но за визически атаки съм убедена).Предвид камерния състав,уместно ли е да ползвам копията за работа?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Jul 25 2010, 11:13 AM
Коментар #25


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



/ползвай ги :>

Томоа продължаваше да рие съсредоточено, а когато Ино заговори непознатият, той вдигна поглед и изгледа девойката преценяващо със сините си очи изпод големите очила, закачени на носа му. Пусна чувала и тръсна цигарата, която димеше измежду стиснатите му устни.
- И по-усърдно щеше да е, ако това, в което трябваше да събирам парчетиите и боклуците, не бе затиснато от камъка. - чуунинката забеляза, че чувалът всъщност бе празен. - Малко помощ? И коя си ти?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Jul 26 2010, 12:55 AM
Коментар #26


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



-Разбира се,че ще помогна.Затова съм тук.Ханате Ино,на услугите на селото - отговори чуунинката след като съмненията й бяха опровергани.Легитимира се,както поиска селянинът,очаквайки и той да се представи на свой ред,докато тя правеше отново същите сийлове,приближавайки отломката.Зачуди се защо просто не си е взел друг чувал,но така или иначе руините нямаше сами да се разчистят.Пък и момичето се зарадва,че дори толкова възрастен сунаджия упорито се бори за възстановяването на селото.След няколко крачки момичето беше пред камъка,а зад нея от пясъка цъфнаха като кокиченца четири буншина в готовност да се разшетат наоколо заедно с всички доброволци.Истинската Ино огледа камъка,за да прецени дали сама ще се справи с него или ще й трябва помощ от клонингите,и запретна ръкави.Най-добре щеше да бъде не просто да го повдигне,за да освободи затиснатия чувал,а направо да го премести (предполагам има някакви купчини,където събират отломките или някъде),така че да не пречи.Напрегна мускулите си и започна мисията си по същество...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Jul 28 2010, 02:09 PM
Коментар #27


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



- Хачишоу Уеда. - представи се мъжът и хвърли цигарата настрани.
Застана от другата страна на камъка и помогна на Ино да го преместят при близката купчина.
- В чувалите събирай по-малките боклуци, които после има опасност отново да се разпилеят и да ни създадат още работа. Аз ще помагам също. Успех! - поощри я новият й познайник и се зае да разчиства купчина дъски.


/позволявам да си саморазказваш, за да върви по-бързо - поради наличието на буншините, можеш сама да заявяваш, че си преместила до десет от определено нещо /камък, дъска, etc xD/, ама не в едно изречение, нали xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Jul 28 2010, 08:32 PM
Коментар #28


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



-Йорошку онегаешимас! - запозна се момичето със своя съселянин и прие помощта му,с която успяха дружно да премахнат голямото препядствие от терена - Аригатоо,Хачишоу-сан - каза куноичито след като го изслуша,но преди да се присъедини към него в оборката,имаше друго наум да свърши.Така и така беше започнала хамалската,можеше да изнесе и останалите по-големи отломки.Викна един буншин да помага на нея самата и прати други два в комбина за същата дейност.В областта на хранителния магазин бяха останали някои по-внушителни скални образувания,но чуунинката бързо се захвана с тяхното преустановяване,тъй като осезаемо имаха нужда от смяна на местожителството си.Акатски определено се бяха постарали,защото камъните имаха всякакви причудливи форми и за преместването на някои от тях имаше нужда от прегрупиране в редиците.Останки с всякакви размери:от големия уръфън цилинъроподобен камънак,за който имаше нужда от всичката налична хамалска сила,до разни по-малки руини,за които две ръце и малко повечко мускулно напрягане беше достатъчно.И докато Ино бе ангажирала три от буншините си да й помагат в отместването на тежките предмети,с които другите по-трудно биха се справили,четвъртият го прати за компания на Уеда.Доброволецът изглеждаше доста възрастен и въпреки желанието му да помогне,работата сигурно беше по тежка за него.Затова един клонинг непрекъснато циркулираше насам натам около него като блуждаещ електрон,за да облекчи натоварването му.Все пак беше копие на чуунинката и със сигурност по-бързо и пъргаво събираше боклуци.Но хаусът цареше навсякъде и само четири ръце трудно щяха да се справят с напълването на чувалите.Затова Ино гледаше бързо да се справи с отместването на големите отломки и да се впусне в оборката.Все пак,новите основи на магазина трябваше да се поставят начисто.И докато шеташе,девойката се сети,че има още един клонинг,който да наблюдава малкия Томоа.Може би те двамата можеха да намерят някоя метла и да се погрижат за преувеличеното количество пясък нахлуло по тези места,в резултат на някоя експлозия,където всъщност не му беше мястото.Имаше толкова много работа за вършение,така че всеки беше ангажиран с нещо.А за капак,Инотата имаха и за задача да се оглеждат за следи от бабата на малчугана...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 4 2010, 06:22 PM
Коментар #29


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



- Ино-онеечааа~~н!! - внезапно я откъсна от потръгналата работа викът на Томоа.
Когато Ино се отзова, видя че момчето се е надвесило над нещо блестящо. Загледа се по-добре и установи, че това всъщност бе фибата, която детето бе описало по-рано. Бе на баба му, но от жената нямаше и следа наоколо.


/Ягуро още ли не е говорил с теб?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 19 2010, 01:40 PM
Коментар #30


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



/Говорихме преди да замина,но нищо не се разбрахме.Потърсих го след като се прибрах,ама нищо не ми каза :/ Затова ще продължа да си пиша тук,докато не съгласуваме нещо

Ино тамън пребори едно внушително на ръст скално образувание,което откъдето и да го погледнеш,не му беше мястото на входа на бившия магазин.Когато взе да се оглежда с буншина за още големи отломки,гласчето на малчугана я откъсна от работата.Тя побърза да се отзове.Видя гърба му и подаде въпросително глава през рамото му:
-Томоа-кун?-нямаше нужда от отговор.Проследявайки обекта на неговото внимание,чуунинката установи,че е намерил следа.Русокоската имаше някакво такова предчувствие,че така ще стане.Сега въпросът беше къде е бабата.Куноичито взе фибата и я сложи в ръцете на момчето,тъй като беше скъпа вещ за жената и правото да се погрижи за нея до събирането им заедно,се полагаше на Томоа - Браво,добри очи имаш - каза му девойката с окуражаваща усмивка и милване по главата - Да видим какво още могат да видят! - рече внезапно и за миг малчугана отново беше на раменете на дългокоската.Искаше да се покачи нависоко,за да огледа добре мястото.Може би обаа-чан не беше много далеч.Чуунинката пусна два от буншините да разследват подробно околността.Останалите ги остави с първоначалните им задачи.Работата по мисията не трябваше да спира.Хранителния магазин далеч не беше единственото място за разчистване и ново съграждане.И то не само на Пазара,а като цяло.Три клонинга са шест работни ръце.Работата им се утежаваше двойно сега,но другите щяха да се върнат веднага щом разрешат страничния въпрос.През това време те трябваше усърдно да разчистват отломките,да изметът излишния пясък и да продължът да събират разделно боклука.Все пак някои храни бяха във вакумирани опаковки,а други си бяха чисти био отпадъци >,<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 19 2010, 05:08 PM
Коментар #31


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



И докато работата се развиваше все по-добре, а приливът на излишни отпадъци и отломки постепенно се обръщаше на отлив, Томоа забеляза нещо и Ино усе как крачетата му се стягат, сякаш опита да я пришпори.
- Ей там! Свети нещо в зелено! - повиши тон момченцето, вдигайки ръчичка към купчина схлупени дъски.
Единственият проблем да стигнат дотам напряко бе една полусрутена стена и килналите се на всички възможно посоки греди от другата страна.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 19 2010, 07:51 PM
Коментар #32


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



Ино усети хватката на Томоените крачета.Тамън констатираше от огледа си,че буншините й наистина вършат добра работа,когато чу възклицанието на малчугана и обърна повече внимание на светлината.Какво ли можеше да свети в зелено?Възможно ли бе да има нещо общо с Чизуру-обаачан?Имаше един начин да разберат.Чуунинката фиксира най-краткия път до мястото,привлекло вниманието им.За нея нямаше да е проблем да се размени с някоя по-голама отломка бизо до зелената светлина,но тогава момчето щеше да тупне на земята.Не владееше комбинирано Каварами,ако изобщо съществуваше такова.А краткия път не вдъхваше много доверие.Куноичито размисли малко и изпрати един от буншините,които претърсваха района,да мине първи.За русокоската едва ли щеше да е трудно да прекоси.Дори стените и гредите да поддадът,все пак беше тренирана да оцелява,но когато на раменете си носеше дете...тогава нещата се променяха.Затова изпрати пясъчен клонинг,който да провери безопасността на маршрута и по-важното:каква беше тази светлина.Може да беше нещо незначително,което само да вдига надежди и тревоги.Тогава щеше само да ги разкара излишно.Дългокоската се обрърна за момент,за да види,че останалите копия продължават в същия дух,а после закова поглед в светещото нещо.Очакваше само разузнавателния буншин да даде знак,че има нещо съществено и момичето веднага щеше да смъкне Томоа от раменете на гърба си и бързо да се впусне.В противен случай трябваше да продължат разследването си...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 19 2010, 08:41 PM
Коментар #33


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Суна буншинът бе вдигнал ръка и махаше, след като прекоси без да бъде смазан. Щом видя знака, Томоа се спусна покрай Ино, която за миг дори не го усети, че минава покрай нея. Беше се насочил към отломките, за да ги прекоси по пътя, по който бе минал буншинът, и да отиде до него.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 19 2010, 09:19 PM
Коментар #34


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



-Ама че бързак - подшушна си русокоската и се впусна след него.Буншинът беше преминал предпазливо с дадена цел,а малчуганът се спусна като светкавица.Чуунинката просто го последва инстинктивно.Токувиж в бързината си не прецени някоя крачка,трябваше да има някой да му пази гърба.Пък и любопитството я загложди.Какво ли бе намерил клонинга?

/това май е най-краткия пост който съм писала някога >,<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 19 2010, 10:56 PM
Коментар #35


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



/xD no dinner for u then. xDD

В мига, в който тръгна след Томоа, Ино го видя как се препъва и пада на около пет метра от нея, а преплетените над главата му греди изскърцаха заплашително.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 20 2010, 12:11 AM
Коментар #36


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



/thank goodnes I already had my first dinner...but no second one for me? T_T

Сърцето на момичето каточели пропусна удар."Ама разбира се"-помисли си,докато ускоряваше като Ломборгини на празна магистрала.По законите на Мърфи,които неопровергано действаха на тази вселена,малчугана трябваше да се изкифли,понеже Ино се бе отплеснала за малко.В крайна сметка излизаше,че тя е виновна и естествено тя трябваше да се погрижи да няма фатални инциденти.Пет метра не бяха кой знае колко и за чуунинката не трябваше да са проблем.А засега гредите само издаваха заплашителни закани и куноичито концентрира чакрата си.По-добре да бъде вече в готовност само за преобразуване в някое джутсо и да се окаже фалшива тревога,а не тепърва да я събира като види,че отломките се срутват.Шинобито бързаше,но гледаше къде стъпва.Затова бе пратила буншин преди нея.Нинджа като нея не можеше да си позволи гаф като на малчугана.Дългокоската напредваше с изпънати напред ръце,готови да гушнат/хванат Томоа здраво,за да продължи и след това да се придвижва към зелената светлина /о не,светлината в тунела!не трябва да ходим към нея...да си плюем на петите в обратна посока >,< /. Това щеше да е добър сценарии,но тъй като не беше единствения,девойката поддържаше чакра потока си в готовност.Според ситуацията можеше да се наложи да извади и тежката артилерия,а.к.а. ветрилото.Колкото и положително да мислеше,опасностите бяха налице...

/така става като ми кажат,че ме оставят на диета...полека-лека почват да ме хващат лудите (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 20 2010, 12:23 AM
Коментар #37


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Ино имаше късмет, че светлината бе просто зелена, а не бяла. Тогава първо щеше да й се наложи да се замисли дали да грабне Томоа и да тръгне натам. Добре че не го стори, защото в мига, в който отстъпи от гредите с момчето в ръце, те се срутиха, създавайки допълнително работа и трупайки материал и парчетии за разчистване. Но първо светлината.
Тя не идваше от края на тунел, колкото и да приличаше на такъв заслонът, пред който се оказаха. Две дървени дъски, широчки доста, напомнящи на вече бивши врати, срещаха върховете си, за да направят метафорична колиба. Вътре някой бе застанал на колене над друг, който бе проснат по гръб, а от ръцете на първия струеше зелената светлина. Колкото и да бе стреснат от случилото се преди малко, Томоа не можа да се стърпи и се разшава неспокойно в ръцете на чуунинката.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 20 2010, 01:03 AM
Коментар #38


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



Пристигайки до "дървената колиба",Ино въздъхна облекчено.Току-що й се размина накосъм,какъвто не бе и помирисвала и в най-трудните си мисии от най-висок ранг.Поемайки си дълбоко въздух и издишайки го бързо,девойката приклекна,поставяйки едното си коляно на земята за упора след като Томоа се разшава нетърпеливо.Тя не беше усмирителна риза,пък и така можеше да надникне между дъските по-добре.От начина,по който бяха застанали фигурите вътре,чуунинката си даваше само едно обяснение:медицинско шиноби,или някой от сорта,помага на ранен човек.Ино се вгледа по-добре в силуетите,току-виж някой от тях отговаря на описанието на Чизуру-обаачан.Томоа със сигурност щеше да го установи преди нея,но куноичито трябваше да проучи ситуацията и да помогне с каквото може,ако случаят е спешен...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Киа Рюуко
коментар Aug 20 2010, 10:58 AM
Коментар #39


Издирвано шиноби/Б ранг
Икона на група

Група: Administrators
Коментари: 6,923
Регистриран: 12-February 08
Град: murderland
Потребител No.: 1,512

Информация за героя

Възраст: 23


HP: 620
CH: 800
ST: 600 RM: 39

Сила: 310
Интелект: 400
Воля: 330
Бързина: 300
Статус на героя:
Refunded 475 exp



Ино видя бяла коса, спускаща се на талази по малки рамена и тесен гръб. Коленичилата фигура със сигурност бе женска и още по-ясно ставаше, че е медицинско шиноби. Лежащият беше младеж, не по-голям от самата чуунинка. Изглежда бе тежко ранен, защото лежеше в безсъзнание, а жената с пъшкане се опитваше да му помогне.
- Оба-чан? - едва не проплака Томоа, но не бе удостоен с отговор, нито дори с поглед от старицата.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ханате Ино
коментар Aug 20 2010, 01:06 PM
Коментар #40


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 1,276
Регистриран: 9-March 10
Потребител No.: 11,428

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 168
CH: 226
ST: 148 RM: 18

Сила: 84
Интелект: 113
Воля: 99
Бързина: 74



-Това ли е тя?-попита Ино Томоа,тъй като не беше много сигурна.Особено след като жената дори не обърна внимание на въпросителното му обръщение.А и не беше споменавал да е медицинско шиноби.Възможно ли бе да не е знаел? - Ъм,извинете,аз съм Ханате Ино,чуунинка от Суна - представи се тя с мек глас,за да не се натрапва изведнъж,но все пак,ако не кажеше нещо,сигурно нямаше да им обърнат никакво внимание - Какво е положението тук? - поинтересува се.Личеше си,че младежа не е цъфнал и вързал,но въпросът включваше и състоянието на лекарката - Не съм медик,но ако мога да помогна с нещо... - започна русокоската,обръщайки се назад и давайки знак на буншина да потърси помощ.Доброволците не бяха далеч,може би щяха да намерят медицински или спасителни екипи,или някого от сорта,на когото това му е работата.Ино имаше друга мисия,но при недостик на хора,доброволно се захващаше с още задачи.Но трябваше да се постарае,защото с много динии под една мишница...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 страници V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):