IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

> Скритата лаборатория на Орочимару

3 страници V  < 1 2 3  
Closed TopicStart new topic
> Група две
Оценка 4 V
Хисаки Юка
коментар Sep 17 2013, 04:19 AM
Коментар #41


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 931
Регистриран: 9-March 09
Потребител No.: 5,543

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 268
CH: 400
ST: 266 RM: 26

Сила: 134
Интелект: 200
Воля: 200
Бързина: 133



"Кин... Тсучи?", - името изплющя в главата й като камшик. Кин Тсучи не беше ли... мъртва? Беше почти сигурна. Мисао не спираше да й разказва за враговете на Коноха, пък и без това си падаше фен на конспирационните теории. "Веднъж и той да е от полза..." - помисли си Хисаки, преди да възвърне духа си.
- Ако помня правилно, освен генджутсу юзър, ти... Също така използваш и сенбони?
Не знаеше, как да формира думите си правилно, докато отстъпваше на предпазлив периметър от Тсучи. В друг случай би се хвърлила яростно напред, с ръка, свита в така добре познатия й Гоуван, но сега беше различно. Тази жена изглеждаше доста по-опасна, отколкото в представите на Мисао.
- На Чуунинския изпит, преди повече от декада, ти си била в двубой срещу Шикамару Нара. Той те е победил благодарение на наблюдателността си. С други думи е видял сянката на звънците ти?
Пое си бавно дъх, докато си припомняше историята.
- И освен това си използва звънчетата за да отклониш вниманието му от това, което всъщност е било наложително! Всичките ти звънци са свързани... Дали със специална корда, или по някакъв друг изчанчен начин - не знам...
До тук знанията й по въпроса се изчерпваха, но това, което беше по-важно беше изводът. Едно шиноби никога не би променило начина си на мислене и бойния си стил. Ако историята на братовчед й е била достоверна, цялата тази стаята може да гъмжи от Фукуми Хари капани, или нещо подобно. Макар че би отнело доста време, дори и на някой от по-известните "мозъци" да превърнат тази стая в игленик.
- Ъм... ,-стрелна няколко бързи погледа към останали хора от групата, - Предполагам, че тази информация ни е била от... помощ? , - думите й се губеха, още преди да си поеме глътка въздух, а всичко в главата й беше накъсано и хаотично, - Но, каквото и да става не се паникьосвайте! Не знам, дали тези неща са ви били известни, или поне на теб Кин, имайки в предвид по-ранния ти въпрос за Орочимару, но и в двата случая трябва да пазим дистанция от нея!
Внимавайки къде стъпва и колко резки движения прави, огненокосото куночи кръстоса нейните сенбони, готова за битка.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Каори Анзу
коментар Sep 17 2013, 08:44 PM
Коментар #42


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,784
Регистриран: 25-December 07
Град: Sofia
Потребител No.: 1,092

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 600
CH: 600
ST: 766 RM: 34

Сила: 300
Интелект: 300
Воля: 300
Бързина: 383



Готова да поеме товара единствено на свой гръб - на всяка цена - Анзу бе не по-малко изненадана от последствията,когато предполагаемата планина от отговорности се срина върху й в образа на отдавна забравено женско шиноби.
Очите й пробягаха по тялото на новопоявилата се чернокоска,ала миг щом гласа й прониза заредения с напрегнатост,въздух,погледът на Анзу се спря миг преди да погледне директно към очите й.Не искаше да попадне под поредното,може би,смъртоносно,генджутсу,затова се усети,за да спре навреме,и да върне поглед към гръдта й – колкото и неетично да бе в настоящата ситуация.Наглед странната ситуировка бе породена от факта,че тази зона бе централна за тялото на Кин,и без да предизвиква очен контакт,или да се съсредоточи сляпо само върху краката й – можеше да я наблюдава директно в центъра,като следеше с периферното си зрение лицето и долната част от тялото й.
Междувременно,съзнанието на синеокото куноичи работеше безспир и без почивка,както всяка изминала секунда от навлизането в новото им приключение.Ръката й все още стискаше здраво единия пеперуден меч,а тази – която бе протегната напред,за да хване цилиндъра – стоеше във все същото състояние,докато Анзу не я върна плавно и бавно до тялото си – за да не предизвика по някакъв начин противничката си.Осъзнаваше добре близката дистанция и всички беди,за които можеше да е първопричина,ала не можеше да стори много по въпроса,защото рискуваше на само своя живот – а и този на останалите.Избирайки да остане статична и да не отстъпва пред укорите на съдбата,Каори не се поколеба да застане твърдо на краката си и да си поеме въздух отново.Не можеше да разбере дали в момента им бе приложена нова генджутсу техника,или пък обявената обосноваваше разкриването на истинския облик на цилиндъра.За всеки случай – ако можеше да маскира огромната кутия – прилична доста на ковчег,то със сигурност можеше да промени изгледа на отделни части от визията си,подобно на хенге,така че все още не можеше да се разчита на нищо,което бе видимо на пръв поглед – с просто око.Не беше спокойна от този факт – ни най-малко,ала не можеше да подведе отбора си по никакъв повод,особено в присъствието на мислите за изгубения им зеленоок спътник.
Поставяйки се в абсолютно реална и трезва ситуация – с бистър ум,настръхнало тяло,и изострени рефлекси,Анзу продължаваше да гледа право към гръдта на жената отсреща – а в мътния й поглед се четеше някакво благоговение,обърканост,и дори недоумение.Ако искаше да спечели време – то със сигурност трябваше да действа по една от далеч забравените методики,които никой никога не прилагаше в битка,и по никакъв начин не таеше очаквания за използването на този вербален щит в битка.Прехапвайки леко езика си за миг,чернокосата девойка поклати глава в отрицание и мнимо вдъхновение,някъде там – сред морето от недомлъвки,и притвори устните си,за да проговори във възхитен,нежен полушепот:
- Невероятно ... - продължаваше да наблюдава в пространството по онзи празен начин,пълен с огромна доза непонятност относно ситуацията - Толкова много капани,толкова силни,при това ... и ние останахме слепи за тях!Успя да ни измамиш и ... е възхитително;бяхме така нащрек,така подготвени!Как успя?Какво ни стори,за да ни победиш така?
Фаза едно: Възхищение
В подобна ситуация на респективна близост и невъзможност за измъкване – вариантът за завързване на разговор беше една добра алтернатива за жертвата – потенциално инспирирана да бъде непобедима – да разбере ключът към загадките,които са успели да я повалят преди да настъпи сетния й час.Ако теорията на Анзу за увличането в приказки на нападащата персона,породено в следствие на прекомерна доза задоволство от постигнатата победа – то можеше да спечели още време за отбора си,за да се отърсят от шока,който новодошлата породи,и да успеят да отреагират подобаващо.Използвайки своята близост до противника по-скоро като преимущество,отколкото като отрицателна черта,куноичито се чувстваше повече уверена,отколкото уплашена.Може би бе защото все още се опитваше да се държи трезво и държеше паниката и укорите заключени далеч в душата си.
Надеждата,че наклоненият в тази насока,разговор,щеше да продължи в положителна за отбора,нагласа,взимайки предвид склонността на Тсучи да обяснява надлъж и нашир способностите си,което бе огромен негатив в нейна полза – повалил я доста отдавна на чуунинските изпити; фигурираше бурно у изпълненото с недоизказано недоумение,лице на Анзу.В момента разчиташе на тази нейна слабост,която да метаморфозира в свой главен коз,за да може да обмисли останалите си ходове в последствие,и да използва разсейването като поле за изява от страна на съотборниците си,докато самата тя прави всичко възможно,за да обмисли начин за победа над някоя,новооткрита в процеса,слабост.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Йасуда Джуничиро
коментар Sep 17 2013, 09:16 PM
Коментар #43


Суна/Чуунин
Икона на група

Група: Hidden Sand

Коментари: 3,643
Регистриран: 17-February 08
Град: Пловдив
Потребител No.: 1,550

Информация за героя

Възраст: 14


HP: 356
CH: 378
ST: 378 RM: 20

Сила: 178
Интелект: 189
Воля: 139
Бързина: 189



За пореден път обстановката се променяше драстично, този път до известна степен в тяхна полза. Момчето забеляза (без да чуе, за което беше изключително благодарен) как така нареченият цилиндър се застоя за миг във въздуха, след което се трансформира в нещо различно. Кутия, саркофаг, нещо от това естество. Промените не спряха до тук, понеже след миг от кутията се появи фигура. Ето, че най-после разкриха противника си - женица, която сунаджията не познаваше, която не изглеждаше особено нормална, ако се вземеха под внимание прокълнатият и печат и белите и очи. Дори без тях, пак щеше да изглежда доста умопомрачително с всичките си висящи черни платове и звънци навсякъде. Даже можеше да победи Йасуда, чийто външен вид в момента спокойно можеше да се нарече обезпокоителен, дори плашещ, с разкъсаните му дрипи и босите разранени крака, все така мачкащи буболечки.
"Значи ти си източникът на всичкото това генджутсу" помисли си Джуничиро, докато оглеждаше момичето пред тях. Ако приемеше мисълта си за вярна, то тогава ги очакваше доста тежка битка с такъв силен противник. От друга страна, Йасуда не си позволяваше да изключи факта, че може да има още противници, които да генерират толкова много илюзии. И в двата случая, момчето нямаше да се поддаде на изненада.
Мозъкът му действаше трескаво, търсейки възможно решение на загадките, поставени пред тях от този противник. Използваше генджутсу, това беше ясно; използваше тези звънчета, за да го генерира, също така ясно. Ако я лишаха от тях везните непременно щяха да се обърнат в тяхна полза, но проблемът беше, че не знаеше как да се случи това, без да ги разклати. Всички звънчета, като по команда се издигнаха нагоре в този миг, сякаш застрашени от мисълта на сунаджията. Сега се намираха чак до тавана на помещението, където нямаше да представляват огромна пречка за момента за по-високите от групата. Не, че него го касаеше, с неговите метър и 40 и абсолютно никаква реална възможност да достигне до тях и в предишното им положение. Това, което го касаеше, беше, че тези звънчета може да паднат от там, което нямаше да им донесе нищо добро. Всичката му логика подсказваше, че издигането им е контролирано от момичето в кутията, което значеше, че дори да я обезвредят опасността от отприщването им все така щеше да ги грози. "Не и ако тя умре." - помисли, оставяйки лека усмивка да се разлее на лицето му, допълваща идеално мрачният му профил, изграден в главите на съотборниците му.
Връщайки се към разсъжденията си, Джуничиро си даде сметка, че е поставен пред прекалено много въпросителни - не знаеха нищо за противника си, освен, че атакува с генджутсу. Не, че това беше изобилие от информация, но беше доста повече от това, което знаеха за защитата и - абсолютно нищо. Ако искаха да постигнат нещо в тази битка трябваше да открият слабостите в защитата на белязаната и да се възползват от тях. Е, нямаше да го постигне без никакви оръжия.
- Дайте ми кунаи. - каза спокойно момчето. - Всяко едно оръжие, което можете да отделите ще ми е от полза. - отново изречено с такова спокойствие, което не подобаваше на никое хлапе на неговата възраст. Действително в момента Джуничиро беше спокоен, дори уверен. Сега, когато бяха разкрили срещу какво се бият, можеше да спре да се чувства жертва най-после и да понечи да се превърне в хищник.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хамасаки Кьока
коментар Sep 17 2013, 09:45 PM
Коментар #44


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Разказвач
Коментари: 1,246
Регистриран: 16-April 08
Потребител No.: 1,973

Информация за героя

Възраст: 19


HP: 228
CH: 600
ST: 308 RM: 28

Сила: 114
Интелект: 300
Воля: 168
Бързина: 154
Статус на героя: Cleptomancy



/Нямам си представа дали Нео е писал. Ако е - този пост изцяло игнорира всичко, което би могъл да направи.

Информацията дадена от Юка бе добре приета, независимо, че червенокоската знаеше за всичко това. Та кой не знаеше за онзи велик изпит, в който великият Наруто бе вършил някакви величия - Кьока наистина не се интересуваше от някакъв малоумник, цял живот носил оранжев спандекс. За момента имаше далеч по-важна работа, която сякаш отлагаше за пореден път - да се избави, по възможност заедно с компанията, от злото, в което съзнателно бяха попаднали.
Първоначалният план със срязването на кордата звучеше наистина добре, преди да бъде приложен в действие. Защото колкото и да бе премисляла, колкото и различни алтернативи да бе разглеждала, не бе взела предвид, че противникът им няма да се мине само с няколко звънчета. Мислено обвиняваше Харада, защото той бе генджутсу специалист, а не бе дал никакъв признак, че разбира от занаята си. Червенокосото куноичи, колкото и да не обичаше да се ползва от чужди услуги и помощти, в такъв жизненоважнен момент не би отказала поне една малка подсказка, като: Хей, има техника, която ти помага да променяш облика на обект по собствени влечения. Също е и доста лесна и вероятно едно изкусно шиноби, някога служело вярно на Звука, със сигурност би я притежавало в инвентара си от много подобни такива.
Разполагаше ли с това знание преди секунди, избраният път щеше да се различава от този, по който вече бяха поели, като задружна дружинка. Вместо "Отрежи кордата", червенокоската щеше упорито да се придържа на мнението си, че пеперуденият меч би изглеждал доста по-красиво забит минимум на половина в съмнителната кутия.
Защо й трябваше да се вслушва в чуждото мнение? Защо толкова се опитваше да се докаже като отборен човек, а не се довери на интуицията си? Беше ли пробола кутията, Анзу вероятно щеше да е, в най-лошия случай - ранила поне минимално звукарката, защото все пак - тя се бе намирала в тази кутия през цялото време.
Паралелно с менталното поругаване на съотборническата и на собствената липса на кохерентна преценка, слухът на Хамасаки прихвана речта на Анзу, която съумя да отклони червенокосата от мислите й. Имаха ли късмет - същият ефект щеше да има и върху Тсучи, която, поне както се споменаваше в оскъдния й профил, надве-натри нахвърлян върху нацапаните с кървави петна листи на Бинго Книгата - много си падаше по точещи се разговори, насочени към тематика, възхваляваща способностите й като шиноби.
Прибиращите се в тавана и сливащи се с тъмнината звънчета също не останаха незабелязани от зоркия, аналитичен поглед на момичето, изпълвайки съществунането й със съмнение. Защо правеше всичко толкова лесно, като разчистваше пътя им; като им даваше доста обширен терен за действие? Имаше уловка, или просто техниките за съживяване имаха своите минуси, един, от които бе липсата на разсъдък. Каквото и да беше - нямаше да рискува все още с прибързани движения.
Метна по поглед на Харада и Хисаки с периферното си зрение, но не се обърна назад към останалите двама - беше й достатъчно да знае, че те са още по-надалеч, и включването им в спасителната операция на Каори би било доста по-сложно и забавящо. Не я биваше с мерките и не можеше да прецени какво е разстоянието, което дели особата й от тази на Тсучи, но с просто око сякаш беше като на обикновено тренировъчно поле - нещо, което я устройваше неописуемо много.
Внимателно, гледаща към лошата с видимо разфокусиран поглед, изви ръка зад гърба си, подмина подвизаващата се на кръста й катана и възможно най-безшумно и плавно бръкна в нинджа чантичката си, измъквайки ръката си секунди по-късно хванала един-единствен кунай. Далечният бой не представляваше проблем за нея, защото бе напълно убедена в уменията си.
Проблемът идваше от естеството на уменията на противничката. Мистериозната й поява не бе съпроводена от звънене, което навеждаше Кьока на мисълта, че всякакви генджутсу бариери, поне около нея и Анзу - бяха свалени. Вариант бе и ако не сега, то в последния момент, точно преди оръжието й да стигне целта си, двете да разменят местоположенията си и конохчанката да се окаже ранената. Но Кьока не можеше да седи и да бездейства и жертви трябваше да се дават. Водена от това, прецени за последно разстоянието и силата, която трябва да използва, преди рязко да замахне напред, запращайки куная към предполагаемото място, където се намираше ръката или по-точно - дланта на Кин. Окажеше ли се измама - Анзу щеше да се одраска, или в най-лошия случай да получи малка прободна рана, защото червенокоската не целеше да наранява, а проверяваше почвата - рефлексите на Тсучи, дали не са в поредната визуална бариера, а и може би се опитваше да даде време на Каори да се окопити и да планира собствена контраатака.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Нео Шифър
коментар Sep 17 2013, 09:56 PM
Коментар #45


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 3,211
Регистриран: 21-June 10
Потребител No.: 11,755

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 214
CH: 160
ST: 192 RM: 17

Сила: 107
Интелект: 80
Воля: 119
Бързина: 96



Нео си пое въздух и сякъш силите му отново се върнаха. Той вдиша и издиша няколко пъти и се изправи. Беше успял да извади и кунай. И тъкмо навреме, когато противникът им се появи. Поизтупа се и следващото нещо което направи е да изреже парче плат от тениската си. Изряза едма лента дълга около 20-25 см и широка 1-2 см. Първо забучи върхът на кунаят малко над краят на тениската си и я проряза по вертикала. След това измери на око педя или повече и отряза плат по ширина. С едната ръка беше отдалечил тениската от коремът си за да не се нарани естествено. Гледаше да внимава но беше достатъчно тренирал с кунаите, че да може да го направи това без да се пореже. След това изрязаната линийка плат от тениката му я сгъна на две равни части. Момчето разряза с едно двежение сгънатият плат точно там където се беше образувала сгъвката за да покаже двете идеални равни линийки плат. Киричанинът имаше две тънки парченца плат. Та какво смяташе да прави сега. Докато беше на земята и премисляше следващите си действия Нео разбра че ще си имат работа с генджуцу юзър. А тези странни татуси по нея не му изглеждаха добре затова той повече нямаше да дапусне да бъде хванат в илюзия. Нео лапна двете паеченца плат и ги сдъфка леко няколко пъти. След това ги изплю в едната си ръка и захапа кунаята си. Първо направи едната лентичка на топче а след това и другата. Беше ги здъфкал за да могат да станат по-малки а от лигата му да се навлажнят и да влезнат по-лесно. Момчето сложи двете топчици една след друга в ушите си. Първо това на дясното ухо и го натика добре така че да влезе в дупката, но да не е много навътре. След това направи същото и с лявото. Шифър нямаше да си позволи да си играят с главата му втори път. - " Няма да се хвана втори път... " - каза си момчето като на лицето му се изписа лукава усмивка. - " Противникът използва генджуцу. Това означава че може да има контрол върху петте чувства. Зрение,слух,обоняние,допир. Първият път ме хвана чрез звук. Имайки предвид и протекторът й няма грешка че това е използвала. Може би в това са специализирани повечето от хората тук в това село? Затова обаче вече взех мерки. Трябва да избягвам каквото хвърли или да не позволявам да ме докосва. Също и да не използвам очен контакт. Съсредоточи се в тялото ръцете и краката! ... - каза си Нео подбутвайки парченцата плат с показалац и хубаво ги наместваше. Щеше да не чува за известно време, но така нямаше да се повлиае от генджуцу техниката й 2ри път. " - Тези звънчета ме дразнят..както и тази голяма камбана. Значи основно ще разчита на звукът. Йоош!! " - каза си Нео вече напълно готов. Хвана кунаят си от устата с ръка и заговори на висок глас:
- Слушайте, минна!! (всички) Няма да го повтарям! Тази грозна звукарка тук използва генджуцу, а под нас има буболечки, които са живи! Да точно така - живи. И на всичкото отгоре ми изглежда че и те са в генджуцу. Вероятно нейното, което означава че всеки момент могат да ни нападнат. Някой да се заеме с изтребването им веднага! Аз, момчето което ме фрасна в коремът ще я държим заета. Останалите се заемете с насекомите. Това е единственият вариант засега ако искате да победим. Бързо! - каза Нео като спря да вика. След това извади още един кунай от чантичката си и заходи към звукарката Тсучи. - " Мисля че всички останали успяха да преборят генджуцуто й преди мен, така че няма от какво да се притеснявам. Би трябвало момичетата да се справят с недвижещи се насекоми. Дано всички се вразумят и да се вслушат. Такууу...мразя когато никой не прави нищо. " - каза си Нео леко подразнен. Принципно той беше мълчаливият в група и момчето, което не търсеше внимание или най вече да се изявява на надъхвачът или човекът с плановете. Но тък като никой нищо не каза реши просто да сподели. - " Дано всички се съгласят. " - помисли си момчето след като направи вече 2-3 крачки. А междувременно Шифър абсолютно забрави за Бозу. ;д
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Акио Тенсей
коментар Sep 18 2013, 05:47 PM
Коментар #46


Коноха/Генин
Икона на група

Група: Hidden Leaf

Коментари: 1,245
Регистриран: 10-May 11
Град: София
Потребител No.: 12,268

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 100
CH: 312
ST: 130 RM: 22

Сила: 50
Интелект: 156
Воля: 161
Бързина: 65
Статус на героя: 25 exp refund



Генина не отричаше успокоението, което изпита, веднага след като сцената на Йасуда свърши и Нео най-накрая беше добре. Въпреки това имаше известна доза притеснение, че някой щеше да закачи кордата на нечия камбанка и да погуби всички. Изненадан, че бяха на едно мнение, розовокоското стисна зъби от напрежението, под което бяха подложени. Веднага с чуването на гласа, Харада замръзна на място.
"Това е елементарна техника, но я е развила до толкова, че е трудно засечима...невероятно!"
Нивото на адреналин в момчето значително се покачваше от любопитството, което го обвземаше, да види какво щеше да се покаже от кутията.
Знанията на Юка този път бяха приети без колебания и подозрения от страна на Харада. Вярваше на всяка една дума, идваща от устата й, но въпросите в главата му се зараждаха последователно и най-вече, бързо. От това, което беше чул, розовия успя да забележи нещо нередно във външния вид на Тсучи, но все още не му минаваше през ума, че бе съживена.
-Всякаква информация ще ни е от полза, но все пак мерси за просветлението!- без да поглежда към Юка, генина отговори на въпроса й.
Притеснението му, че Нео можеше да закачи някой звънец се изпари с вдигането на всички камбанки във въздуха. Прецизността, с която се изстреляха към тавана дори не ги помръдна, което сплаши ужасно много Кин. Веднага му хрумна, че ако думите на Юка за свързването на звънците се окажеха истина, то само с едно движение от страна на Тсучи и всичките щяха да започнат да звънтят в главите на шинобитата. Не бе толкова разтревожен за Анзу колкото за цялата група, която незабавно трябваше да предприеме нещо.
"Едва ли ще мога да направя много, имайки в предвид нивото й, но това не пречи да опитам!"- започна да се надъхва, което беше крайно нетипично за него.
Ръцете му тръпнеха в очакване да направят двата сийла, за техниката с която възнамеряваше да разсее противника, или поне за секунда да обърка чакра потока в главата й.
Отне му малко време, докато разбереше идеята на Анзу, но когато си спомни за историята на Юка за битката на Шикамару с това момиче, му стана ясно, че гъделичкайки самочувствието й, имаше шанс да спечелят ценна информация. Надяваше се, че Каори имаше план как да се измъкне, ако се наложеше.
Според розовокоското битката не трябваше да продължава дълго, защото нямаха шанс срещу генджутсуто й.
-Няма как да победим от разстояние...- категоричния глас на Кин целеше да разубеди Юка, която беше на различно мнение. От друга страна, момчето не беше по-сигурен в живота си за нещо.
"Ако я хванем от близо, няма шанс!"- физеономията на лицето му се промени. Вече изглеждаше отегчен, защото идеята му автоматично го изключваше от битката, тъй като в близък бой беше безполезен.
Въпреки това бе готов на всичко, за да допринесе в битката, като пробва най-силното си генджутсу върху Тсучи, но първо му трябваше някакъв знак за нападение. За момента не посмя да действа, а само чакаше сигнал от съотборниците си...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Хитогороши Данки...
коментар Sep 29 2013, 10:22 PM
Коментар #47


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 11,578
Регистриран: 2-July 08
Град: Оргия :D
Потребител No.: 2,425

Информация за героя

Възраст: 24


HP: 560
CH: 160
ST: 288 RM: 15

Сила: 280
Интелект: 80
Воля: 60
Бързина: 144
Статус на героя: 1.There's a thick, 5 meters long, titanium chain around his torso which he's gotten used to.
2.Hiding(1)
3.Chaotic - he cannot be studied



Някои от вас си помислиха, че ще имат повече от 10 секунди време да си говорят докато боса стои и ви гледа :D

Kin Tsuchi: 50
Chain of Bells: Неактивно умение
Hidden Cords: 2/10
Hidden Genjutsu Cord: 0/5
Illusions of a Siren: Неактивно умение

Юка: 100 - 5 = 95
Анзу: 100 - 5 = 95
Йасуда: 100 - 5 = 95
Кьока: 100 - 5 = 95
Нео Шифър: 100
Кин Харада: 100 - 5 = 95


Първите 10 секунди:
Комуникацията във втора група се оказа проблем, защото всички след появата на Звукарката - започнаха да говорят едновременно. Всеки смяташе, че има нещо важно да казва преди всички останали и в последствие стана една голяма каша от приказки през първите 10 секунди. Дори самата генджутсу специалистка бе останала изненадана. Изглежда всички бяха забравили и за ехото получаващо се в помещението, което направи думите на всички още по-неразбираеми. Първо Юка беше започнала да говори нещо свързано с брат си, после през нея се включи Анзу, която заговори на звукарката колко била впечатлена от нея. Едва довършила хвалебните слова и започна да моли Йасуда за кунаи. Настана объркване. Кьока си мислеше, че е чула какво й говори Юка, но всъщност беше принудена да слуша непрестанното дърдорене на вече съвзелия се Нео Шифър за някакви генджутсу буболечки, или нещо подобно. Не можеше да различи нито твърденията на приятелката си, нито какво точно се опитваше да каже Шифър. Двамата говореха едновременно и тя беше в центъра (това е израз, не че наистина си в центъра). Колкото до това дали беше чула Анзу - Не. Не успя да я чуе, но видя как тя говори нещо на Тсучи. Лошото при Шифър беше, че той даже беше запушил ушите си и не чуваше какво говорят другите. Той просто започна с дългите си речи, ала никой не успя да разбере каквото и да е. Кин също стоеше отстрани и се опитваше да изслуша Юка. За съжаление обаче това не се случи заради думите на Нео и пак се получи едно голямо неразбирателство, в което розовокосия генин разбра нещо свързано с братът на Юка и това, че Кин била генджутсу специалист. Общо взето "страшно полезна информация":
- Няма как да победим от разстояние... -провикна се той и всички го чуха, ала вече беше късно. Кьока чула-недочула хвърли един кунай към противника си и той полетя със заплашително висока скорост...
Следващите 3 секунди:
Две полу-невидими корди отразиха слабата светлина пред очите на всички. Намираха се едва на 10-тина сантиметра от Кин и двете образуваха кръст, който сряза летящия кунай на две. Изглежда, че генджутсу специалистката не беше ограничена само в разни илюзии както смятаха някои:
- Тишина! -изкрещя тя с много басов тон и цялото помещение се разтресе от вибрацията и образувалото се ехо. Всички присъстващ с изключение на Шифър изгубиха слуха си. В ушите им се появи неприятен звук(-5).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Нео Шифър
коментар Oct 1 2013, 04:02 PM
Коментар #48


Кири/Генин
Икона на група

Група: Hidden Mist

Коментари: 3,211
Регистриран: 21-June 10
Потребител No.: 11,755

Информация за героя

Възраст: 16


HP: 214
CH: 160
ST: 192 RM: 17

Сила: 107
Интелект: 80
Воля: 119
Бързина: 96



Нео завърши каквото има да казва и след това не чу нищо. Само видя как отогакурката /:Д/ си отвори устата а лицето й продължаваше да грознее. - " Ъх...че отвартителни татуси има тая. Че и по лицето! " - каза си възмутен Нео. След това правейки крачки напред забеляза как някой хвърля кунай по нея. Изведнъж оръжието беше срязано като лентичка. " - Ъ...какво!?! " - зачуди се момчето. Само едни малки кратки ярки проблясъци блескаха пред групичката и Шифър вече знаеше какво става. Той реши да разбере къде са всички опътнати корди. Бръкна с другата си ръка в нинджа чантичката си и извади четири шурикена. Оръжията ги беше хванал с разтоянието между пръстите си.След това си подхвърли кунаят така че той да застане в хоризонтално положение и когато оръжието му мина под очите генинът го захапа. След това рязко скочи назад и метна шурикените към кърс сийл юзърката. През цялото време не отделяше очи от нея.Докато беше във въздуха и отиваше назад той правеше знаците на техниката си, която си беше наумил. /действия/ По този начин щеше да разбере къде са кордите и да има поне бегла представа от какво да се пази. След като падна на земята той клекна и загледа в шурикените.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 страници V  < 1 2 3
Closed TopicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):